newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Audyt wzorniczy


Wzornictwo to jeden z kluczowych elementów strategii przedsiębiorstwa. Aby opracować długofalową i efektywną strategię, która w sposób trwały będzie budowała przewagę konkurencyjną na rynku opartą o wzornictwo, należy oprzeć się o audyt wzorniczy.

Audyt wzorniczy ma na celu weryfikację i ocenę aktualnej sytuacji w jakiej znajduje się przedsiębiorstwo pod kątem:

- oferty produktowej, wykorzystywanych materiałów i technologii
- zarządzania procesem produkcji
- zarządzania procesami logistycznymi
- badania powstałych produktów i ich prototypów
- struktury organizacyjnej
- procesów komunikacji, strategii marketingowej
- badania potrzeb klientów oraz wskazanie na drogi pozyskania nowych klientów w oparciu o trendy rynkowe
- oceny potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania
- oceny wykorzystania wzornictwa w zakresie potencjału rynkowego

Audyt wzorniczy jest przeprowadzany przez doświadczony multidyscyplinarny zespół ekspertów Soul and Mind . Przeprowadzamy audyty również w ramach programu "1.4 Wzór na konkurencję, Polska Wschodnia" współfinansowane z funduszy Unijnych. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się na ten temat więcej, Zadzwoń!


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe