Soul & Mind Group Brand Design - Malma

Zadanie Brand Design:

Kreacja graficza i nowy, odświeżony projekt opakowań makaronów.

Założenia i ich realizacja:

Ze względu na to, że brand MALMA jest drugą w kolejności marką makaronów rozpoznawaną przez Polaków, projektowanie opakowań produktów MALMA wymagało specjalnego potraktowania.

Przygotowując nowy projekt opakowań, chcieliśmy przede wszystkim, by nowa identyfikacja wizualna podkreślała przeznaczenie makaronów MALMA, czyli obecność w kuchni i na talerzach prawdziwych smakoszy włoskiej kuchni. W procesie kreacji graficznej szczególną wagę przyłożyliśmy również do odpowiedniego pozycjonowania produktu oraz podkreślenia faktu, że produkowany jest z Amber Durum - jednego z najlepszych gatunków pszenicy na świecie.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki