newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.

Projekt opakowań linii przyborów szkolno-biurowych Pepco MySchool



W związku ze wprowadzeniem przez naszego Klienta, marki Pepco, nowej linii produktów szkolno-biurowych MySchool, stanęliśmy przed zadaniem stworzenia layoutu, który uzupełniałby przekaz zawarty w nazwie linii i równie mocno podkreślał ich przeznaczenia.

Całość layoutu przedstawiona została z uwzględnieniem potrzeb i zainteresowań grupy docelowej. Opakowania naszego projektu cechuje jasna i czytelna komunikacja benefitów produktów oraz kolorowe, nawiązujące do zawartości opakowania, przykuwające wzrok najmłodszych elementy kojarzone z radością, zabawą, kreatywną pracą.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >


CookMania to nowa marka premium dla sprzętu AGD wprowadzona na rynek europejski przez  firmę HENDI producenta profesjonalnego sprzętu dla sektora Ho-Re-Ca. Naszym zadaniem było opracowanie logotypu dla nowej marki, przygotowanie layoutu opakowań oraz profesjonalnych zdjęć produktowych.

W ramach współpracy zaprojektowaliśmy layout dla trzech produktów marki CookMania: wyciskarki wolnoobrotowej oraz dwóch pakowarek próżniowych. Skupiliśmy się na unikalnych cechach aby pokazać najważniejsze walory sprzedażowe produktu. Wykonaliśmy szereg aranżowanych zdjęć podkreślających wszystkie atuty sprzętu. Efektem naszej pracy są wysokiej jakości materiały graficzne, które skutecznie wspierają promocję nowej marki.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Koncepcja opakowań i logotyp marki BeVege


Idąc za trendem na zdrowe i świadome żywienie, nasz Klient postanowił wprowadzić do swojej oferty ciekawą alternatywę dla codziennej diety – bezmięsne dania i wędliny. Naszym zadaniem była kreacja koncepcji głównej linii opakowań dań wege oraz projekt logotypu.

Podchodząc do prac mieliśmy na względzie fakt, że oprócz mody na zdrową żywność, nadal pokutuje przekonanie, że bezmięsne potrawy nie są smaczne. Tworząc projekt opakowań musieliśmy poszukać rozwiązania, które zakomunikuje zarówno brak zawartości mięsa w składzie, jak i wyjątkowy smak produktów.

Na opakowania trafił komunikat – 0% mięsa, 100% smaku. Na ich froncie znalazły się też ważne informacje dotyczące składu i wartości, m.in. piktogramy o braku glutaminianu monosodowego oraz fosforanów dodanych w składzie. Nazwę marki – BeVege – umieściliśmy w towarzystwie zielonego liścia, który nawiązuje do naturalnego pochodzenia produktu. Jeśli chodzi o design opakowań, postawiliśmy na lekką stylistykę i stonowane kolory, oraz bardzo apetyczne zdjęcia, które skutecznie przyciągają wzrok konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Repozycjonowanie marki pieczywa Schulstad


W ramach ujednolicenia portfolio marek, produkty koncernu Lantmannen Unibake marki Skoga (pieczywo fast food), zostały włączone pod parasol marki Schulstad. W związku z powyższym, zlecono nam repozycjonowanie marki, w ramach którego powstała m.in. strategia, nazwa i identyfikacja wizualna nowej marki – Schulstad Free Style.

Nazwa Free Style nawiązuje do wolności wyboru i bogactwa możliwości w kreowaniu dań, jakie daje nam gotowe pieczywo. Chcieliśmy podkreślić, że choć bułki to podstawa hot dogów i hamburgerów, to dopiero, gdy dodajemy do nich ulubione warzywa, mięso i sosy, nasze przekąski zyskują niepowtarzalny styl i wygląd.

W szczególności ten ostatni staraliśmy się wyeksponować na wykonanych w naszym studio foto niekonwencjonalnych apetizerach. Duże, profesjonalne zdjęcia okazałych przekąsek, wykonane z najsmaczniejszej perspektywy (z góry lub z boku), podkreślają wachlarz wariantów użycia bułek np. ulubionych przekąsek. Koncepcja wizualna etykiet wpisuje się w profesjonalny, nowoczesny i skandynawski wizerunek marki Schulstad.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Przedsiębiorstwo Anita jest jednym z wiodących w branży lodów i żywności mrożonej - w asortymencie firmy znajdują się produkty dla wszystkich, na każdą kieszeń i okazję, m.in. lody bezglutenowe, ekonomiczna marka Carat oraz marka premium Cafe Morani, dla której przygotowaliśmy nowy, odświeżony projekt graficzny opakowań.

Cafe Morani to lody wysokiej jakości – na tle innych produktów wyróżnia je duża zawartość pysznych dodatków. Portfolio marki obejmuje spektrum wyselekcjonowanych smaków na specjalne okazje - od wiśni, przez bakalie po adwokat. Bogactwo smaku jest mocno wyeksponowane już na opakowaniu lodów – komunikują je kolorowe, smakowite apetizery, pobudzające wyobraźnię potencjalnych nabywców.

Jako, że zakup produktów premium to czasem nie racjonalny efekt kalkulacji, lecz wybór podświadomy, podyktowany emocjami, nasz projekt etykiet lodów Cafe Morani jest wyważony, stonowany i przyjemny dla oka. Design opakowania bazuje na barwie złotej. Kojarzy się ona z najwyższym wyróżnieniem, a użyta na pudełku lodów, komunikuje wysoką jakość i bogactwo smaków. Ze złotem świetnie konweniuje czerń - kolor ponadczasowej elegancji, podkreślający premiowość produktów oraz ich unikalny charakter. Czarny obrys ma m.in. logotyp „Cafe Morani” oraz napisane eleganckim, stylowym fontem i wyeksponowane na tle smakowitych zdjęć napisy informujące o kompozycji smakowej.

Nowa szata graficzna lodów zyskała świeżość i klasę. Stylowy design opakowań pozycjonuje Cafe Morani jako pyszną i elegancką oprawę zarówno spotkań w gronie bliskich, jak i cennych chwil przyjemności tylko dla siebie.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Marka Jovi od 14 lat produkuje smaczne, świeże produkty mleczne: kefiry, jogurty, serki homogenizowane, itp. W 2011 wprowadzono na rynek gamę pitnych napojów jogurtowych pod marką Jovi Duet. Jako, że szybko podbiła ona serca konsumentów, firma poszła za ciosem i zdecydowała o stworzeniu nowej linii napojów jogurtowych.



Nowy produkt to smoothie, czyli miks napoju jogurtowego z owocami (aż 20% składu to owoce i soki owocowe). Nie tylko jest smaczny, a dzięki owocom w składzie dostarcza wielu cennych składników odżywczych, lecz także świetnie orzeźwia w letni dni. Naszym zadaniem było przygotować projekt opakowania tak, by maksymalnie wspierał wszystkie te benefity.

Na etykiecie umieściliśmy wypełniony jogurtem mikser oraz „wpadające” do jego kielicha owoce, co jasno komunikuje prosty skład napoju oraz równie prosty sposób jego przygotowania. Duże, kolorowe, nasycone obrazy owoców na pierwszym planie podkreślają smak, owocowość i orzeźwiającą moc napoju.

W logotypie Smoothie umieściliśmy słomkę, która podkreśla, że nadal mamy do czynienia z jogurtem pitnym. Dzięki temu potencjalny konsument - osoba żyjąca aktywnie, szukająca sprytnych rozwiązań i szybkich posiłków - śmiało sięgnie po Duet Smoothie, by wypić go np. w drodze do pracy. Kolorowa słomka pojawia się także w symbolu procenta w miejscu, gdzie komunikowana jest 20-procentowa zawartość owoców i soków.

Jovi Smoothie wyróżnia się na sklepowej półce na tle konkurencji. Projekty opakowań są czytelne, spójne – ich design przekazuje wszystkie ważne cechy marki i produktu - mogą też być z łatwością rozszerzane o kolejne kompozycje smakowe.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe