newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry projekt graficzny opakowania to Sztuka mnożona przez Wiedzę marketingową i Doświadczenie.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Logotyp jaki zapadnie w pamięć,
design który komunikuje
wartości marki,a w końcu
sama Marka z którą wchodzimy w emocjonalną relację.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Naszą pasją jest odkrywanie potencjału Twojej marki.

Dobry projekt graficzny opakowania to Sztuka mnożona przez Wiedzę marketingową i Doświadczenie.

Logotyp jaki zapadnie w pamięć, design który komunikuje wartości marki, a w końcu sama Marka z którą wchodzimy w emocjonalną relację.

Naszą pasją jest odkrywanie potencjału Twojej marki.




W ramach ujednolicenia portfolio marek, produkty koncernu Lantmannen Unibake marki Skoga (pieczywo fast food), zostały włączone pod parasol marki Schulstad. W związku z powyższym, zlecono nam repozycjonowanie marki, w ramach którego powstała m.in. strategia, nazwa i identyfikacja wizualna nowej marki – Schulstad Free Style.

Nazwa Free Style nawiązuje do wolności wyboru i bogactwa możliwości w kreowaniu dań, jakie daje nam gotowe pieczywo. Chcieliśmy podkreślić, że choć bułki to podstawa hot dogów i hamburgerów, to dopiero, gdy dodajemy do nich ulubione warzywa, mięso i sosy, nasze przekąski zyskują niepowtarzalny styl i wygląd.

W szczególności ten ostatni staraliśmy się wyeksponować na wykonanych w naszym studio foto niekonwencjonalnych apetizerach. Duże, profesjonalne zdjęcia okazałych przekąsek, wykonane z najsmaczniejszej perspektywy (z góry lub z boku), podkreślają wachlarz wariantów użycia bułek np. ulubionych przekąsek. Koncepcja wizualna etykiet wpisuje się w profesjonalny, nowoczesny i skandynawski wizerunek marki Schulstad.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Koncepcja opakowań i logotyp marki BeVege


Idąc za trendem na zdrowe i świadome żywienie, nasz Klient postanowił wprowadzić do swojej oferty ciekawą alternatywę dla codziennej diety – bezmięsne dania i wędliny. Naszym zadaniem była kreacja koncepcji głównej linii opakowań dań wege oraz projekt logotypu.

Podchodząc do prac mieliśmy na względzie fakt, że oprócz mody na zdrową żywność, nadal pokutuje przekonanie, że bezmięsne potrawy nie są smaczne. Tworząc projekt opakowań musieliśmy poszukać rozwiązania, które zakomunikuje zarówno brak zawartości mięsa w składzie, jak i wyjątkowy smak produktów.

Na opakowania trafił komunikat – 0% mięsa, 100% smaku. Na ich froncie znalazły się też ważne informacje dotyczące składu i wartości, m.in. piktogramy o braku glutaminianu monosodowego oraz fosforanów dodanych w składzie. Nazwę marki – BeVege – umieściliśmy w towarzystwie zielonego liścia, który nawiązuje do naturalnego pochodzenia produktu. Jeśli chodzi o design opakowań, postawiliśmy na lekką stylistykę i stonowane kolory, oraz bardzo apetyczne zdjęcia, które skutecznie przyciągają wzrok konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Przedsiębiorstwo Anita jest jednym z wiodących w branży lodów i żywności mrożonej - w asortymencie firmy znajdują się produkty dla wszystkich, na każdą kieszeń i okazję, m.in. lody bezglutenowe, ekonomiczna marka Carat oraz marka premium Cafe Morani, dla której przygotowaliśmy nowy, odświeżony projekt graficzny opakowań.

Cafe Morani to lody wysokiej jakości – na tle innych produktów wyróżnia je duża zawartość pysznych dodatków. Portfolio marki obejmuje spektrum wyselekcjonowanych smaków na specjalne okazje - od wiśni, przez bakalie po adwokat. Bogactwo smaku jest mocno wyeksponowane już na opakowaniu lodów – komunikują je kolorowe, smakowite apetizery, pobudzające wyobraźnię potencjalnych nabywców.

Jako, że zakup produktów premium to czasem nie racjonalny efekt kalkulacji, lecz wybór podświadomy, podyktowany emocjami, nasz projekt etykiet lodów Cafe Morani jest wyważony, stonowany i przyjemny dla oka. Design opakowania bazuje na barwie złotej. Kojarzy się ona z najwyższym wyróżnieniem, a użyta na pudełku lodów, komunikuje wysoką jakość i bogactwo smaków. Ze złotem świetnie konweniuje czerń - kolor ponadczasowej elegancji, podkreślający premiowość produktów oraz ich unikalny charakter. Czarny obrys ma m.in. logotyp „Cafe Morani” oraz napisane eleganckim, stylowym fontem i wyeksponowane na tle smakowitych zdjęć napisy informujące o kompozycji smakowej.

Nowa szata graficzna lodów zyskała świeżość i klasę. Stylowy design opakowań pozycjonuje Cafe Morani jako pyszną i elegancką oprawę zarówno spotkań w gronie bliskich, jak i cennych chwil przyjemności tylko dla siebie.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Marka Jovi od 14 lat produkuje smaczne, świeże produkty mleczne: kefiry, jogurty, serki homogenizowane, itp. W 2011 wprowadzono na rynek gamę pitnych napojów jogurtowych pod marką Jovi Duet. Jako, że szybko podbiła ona serca konsumentów, firma poszła za ciosem i zdecydowała o stworzeniu nowej linii napojów jogurtowych.



Nowy produkt to smoothie, czyli miks napoju jogurtowego z owocami (aż 20% składu to owoce i soki owocowe). Nie tylko jest smaczny, a dzięki owocom w składzie dostarcza wielu cennych składników odżywczych, lecz także świetnie orzeźwia w letni dni. Naszym zadaniem było przygotować projekt opakowania tak, by maksymalnie wspierał wszystkie te benefity.

Na etykiecie umieściliśmy wypełniony jogurtem mikser oraz „wpadające” do jego kielicha owoce, co jasno komunikuje prosty skład napoju oraz równie prosty sposób jego przygotowania. Duże, kolorowe, nasycone obrazy owoców na pierwszym planie podkreślają smak, owocowość i orzeźwiającą moc napoju.

W logotypie Smoothie umieściliśmy słomkę, która podkreśla, że nadal mamy do czynienia z jogurtem pitnym. Dzięki temu potencjalny konsument - osoba żyjąca aktywnie, szukająca sprytnych rozwiązań i szybkich posiłków - śmiało sięgnie po Duet Smoothie, by wypić go np. w drodze do pracy. Kolorowa słomka pojawia się także w symbolu procenta w miejscu, gdzie komunikowana jest 20-procentowa zawartość owoców i soków.

Jovi Smoothie wyróżnia się na sklepowej półce na tle konkurencji. Projekty opakowań są czytelne, spójne – ich design przekazuje wszystkie ważne cechy marki i produktu - mogą też być z łatwością rozszerzane o kolejne kompozycje smakowe.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Firma Derform należy do ścisłej czołówki polskich producentów artykułów dla dzieci i w swojej ofercie ma ponad 2000 różnych produktów (papierniczych, piśmiennych, tekstylnych). KIDEA to linia artykułów szkolnych (i nie tylko!) dla dzieci, w skład której wchodzą m.in. kredki, ołówki, pędzle, dziurkacze, farbki, a także plastelina, brokatowe kleje, konfetti czy kredki do twarzy.



Przygotowana przez nas strategia wizualna marki i projekty opakowań są odzwierciedleniem claimu: "Create and have fun". Główny motyw – kameleona – przedstawionego w formie przykuwającej wzrok dzieci kolorowej moizaki, zaczerpnęliśmy z logotypu marki. Następnie zaprojektowaliśmy szereg opakowań dla poszczególnych produktów linii. Wszystkie są utrzymane w tej samej kolorystyce – granatowe tło, kolorowa postać kameleona i białe, dziecięce rysunki przedstawiające np. słońce, chmury, rakieta, czy gwiazda.

Motyw rysowania, malowania, kolorowania i dekorowania, który przewija się na opakowaniach, jest odbiciem filozofii marki KIDEA, która w użytkownikach produktów widzi małych lecz kreatywnych artystów. Ta spójna i przemyślana koncepcja opakowań produktów KIDEA została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów, a sprzedaż produktów ciągle rośnie.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Oranżada Hellena to napój, który osłodził młodość niejednego pokolenia. Przyszedł czas, by podbić serca kolejnych, a co za tym idzie - przeprowadzić odświeżenie layoutu opakowań. Głównym założeniem było to, by nowe opakowania wyglądały znajomo dla starszych, którzy pamiętają smak oranżady, a jednocześnie atrakcyjnie dla żyjących beztrosko i aktywnie ludzi młodych. Przygotowana przez nas całościowa koncepcja opakowań dla całej linii Oranżady Hellena, spełnia te założenia i komunikuje wartości kultowej marki.




Tak powstała koncepcja bazująca na kolorach (fiolecie, czerwieni i żółci ) oraz elementach (bąbelkach, serpentynach i kieliszkach) zaczerpniętych z opakowań sprzed lat, lecz ubranych w nową, lekką i świeżą formę (więcej TUTAJ). Kultowy napój - niegdyś wyłącznie w butelce - trafiła do lekkiej, modnej puszki, a potem na antenę popularnych programów "Kuba Wojewódzki Show" "You Can Dance" i „Must Be The Music”. Obecnie trwa konkurs TUTAJ z udziałem Kuby Wojewódzkiego, w którym można wygrać wycieczkę na Kubę. 

Po puszce oraz podstawowej opcji oranżady Hellena w różnych wersjach kolorystycznych, przyszedł czas na kolejne SKU z linii i odświeżenie opakowania m.in. oranżady młodzieżowej YOO, oranżady light oraz absolutnej nowości - oranżady w proszku, którą można jeść na sucho, bez dodatku wody. Wszystkie projekty cechuje spójny branding, dzięki czemu cała gama produktów z linii Oranżada Hellena jest łatwa do identyfikacji na sklepowej półce, a także może być poszerzana o nowe produkty.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki