newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Nowy projekt graficzny opakowań lodów typu Premium


Przedsiębiorstwo Anita jest jednym z wiodących w branży lodów i żywności mrożonej - w asortymencie firmy znajdują się produkty dla wszystkich, na każdą kieszeń i okazję, m.in. lody bezglutenowe, ekonomiczna marka Carat oraz marka premium Cafe Morani, dla której przygotowaliśmy nowy, odświeżony projekt graficzny opakowań.

Cafe Morani to lody wysokiej jakości – na tle innych produktów wyróżnia je duża zawartość pysznych dodatków. Portfolio marki obejmuje spektrum wyselekcjonowanych smaków na specjalne okazje - od wiśni, przez bakalie po adwokat. Bogactwo smaku jest mocno wyeksponowane już na opakowaniu lodów – komunikują je kolorowe, smakowite apetizery, pobudzające wyobraźnię potencjalnych nabywców.

Jako, że zakup produktów premium to czasem nie racjonalny efekt kalkulacji, lecz wybór podświadomy, podyktowany emocjami, nasz projekt etykiet lodów Cafe Morani jest wyważony, stonowany i przyjemny dla oka. Design opakowania bazuje na barwie złotej. Kojarzy się ona z najwyższym wyróżnieniem, a użyta na pudełku lodów, komunikuje wysoką jakość i bogactwo smaków. Ze złotem świetnie konweniuje czerń - kolor ponadczasowej elegancji, podkreślający premiowość produktów oraz ich unikalny charakter. Czarny obrys ma m.in. logotyp „Cafe Morani” oraz napisane eleganckim, stylowym fontem i wyeksponowane na tle smakowitych zdjęć napisy informujące o kompozycji smakowej.

Nowa szata graficzna lodów zyskała świeżość i klasę. Stylowy design opakowań pozycjonuje Cafe Morani jako pyszną i elegancką oprawę zarówno spotkań w gronie bliskich, jak i cennych chwil przyjemności tylko dla siebie.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design