newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Odświeżenie wizerunku marki Green Mill obejmujące projekt opakowań oraz kartonu zbiorczego.


Cydr Green Mill to pierwszy cydr w portfolio Kompanii Piwowarskiej. Naturalny, orzeźwiający napój niskoalkoholowy tworzony ze 100% soku jabłkowego w procesie naturalnej fermentacji bez dodatku cukru i chemicznych ulepszaczy. Projektowanie opakowań przebiegało zgodnie z głównym założeniem, by brand zyskał nowy design, który podkreśla najważniejsze atrybuty produktu i plasuje markę w centrum kategorii cydrów. Są nimi: lekkość, orzeźwienie oraz naturalność. W całym procesie to właśnie one inspirowały nas do podążania we właściwym kierunku.

W samym centrum etykiety opakowania umieściliśmy jabłko ze znakiem graficznym marki oraz czytelny badge z informacją o tym, że produkt jest wykonany w 100% z jabłek. Identyfikacja wizualna oparta jest o odpowiedni balans naturalnych kolorów – dwóch odcieni zieleni i czystej bieli - zapewniający projektowi lekkość.

Kontynuacją prace nad butelką było również przygotowanie kartonu zbiorczego. Kreacja graficzna przebiegała w oparciu o istotną rolę jaką pełni to opakowanie w punkcie sprzedaży. Nowy projekt opakowań został wdrożony - cydr w odświeżonym wydaniu jest już dostępny na rynku.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design