newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Projekt opakowań kolejnych produktów z linii Oranżada Hellena


Oranżada Hellena to napój, który osłodził młodość niejednego pokolenia. Przyszedł czas, by podbić serca kolejnych, a co za tym idzie - przeprowadzić odświeżenie layoutu opakowań. Głównym założeniem było to, by nowe opakowania wyglądały znajomo dla starszych, którzy pamiętają smak oranżady, a jednocześnie atrakcyjnie dla żyjących beztrosko i aktywnie ludzi młodych. Przygotowana przez nas całościowa koncepcja opakowań dla całej linii Oranżady Hellena, spełnia te założenia i komunikuje wartości kultowej marki.




Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design