newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Koncepcja opakowań i logotyp marki BeVegeKoncepcja opakowań i logotyp marki BeVege


Idąc za trendem na zdrowe i świadome żywienie, nasz Klient postanowił wprowadzić do swojej oferty ciekawą alternatywę dla codziennej diety – bezmięsne dania i wędliny. Naszym zadaniem była kreacja koncepcji głównej linii opakowań dań wege oraz projekt logotypu.

Podchodząc do prac mieliśmy na względzie fakt, że oprócz mody na zdrową żywność, nadal pokutuje przekonanie, że bezmięsne potrawy nie są smaczne. Tworząc projekt opakowań musieliśmy poszukać rozwiązania, które zakomunikuje zarówno brak zawartości mięsa w składzie, jak i wyjątkowy smak produktów.

Na opakowania trafił komunikat – 0% mięsa, 100% smaku. Na ich froncie znalazły się też ważne informacje dotyczące składu i wartości, m.in. piktogramy o braku glutaminianu monosodowego oraz fosforanów dodanych w składzie. Nazwę marki – BeVege – umieściliśmy w towarzystwie zielonego liścia, który nawiązuje do naturalnego pochodzenia produktu. Jeśli chodzi o design opakowań, postawiliśmy na lekką stylistykę i stonowane kolory, oraz bardzo apetyczne zdjęcia, które skutecznie przyciągają wzrok konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design