newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Lirene


Zadanie Brand Design:

Odświeżenie wizerunku i nowy projekt opakowań kremów do stóp marki Lirene.

Projekt i realizacja:

Linia kremów do stóp marki Lirene odpowiada konkretnym potrzebom i usuwa konkretne problemy, dlatego identyfikacja wizualna powinna to maksymalnie podkreślać. Projekt graficzny opakowań opiera się na słowie STOP, które można kojarzyć dwojako: ze stopą, czyli tym, do czego przeznaczony jest krem Lirene, oraz ze słowem, które sugeruje koniec, zaprzestanie. Do słowa STOP dodaliśmy nazwy dolegliwości, które usuwają kremy Lirene i powstały czytelne komunikaty: STOP rogowaceniu, STOP szorstkości.. itd. Identyfikacja wizualna opiera się na kontraście bieli tła oraz koloru przypisanego danej wersji kosmetyku.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design