newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

monini


Soul & Mind Brand Design Zadanie Brand Design:

Projekt opakowania i wprowadzenie produktu il Mini na rynek.

Projekt i realizacja:

Projektowanie opakowań dla Monini wiązało się z decyzją marki, by poszerzyć portfolio produktowe o nowy brand - oliwę extra vergine dedykowaną dzieciom. Kreacja graficzna opakowania wymagała innego niż dotychczas podejścia do tematu, jakim jest identyfikacja wizualna i komunikat widoczny na opakowaniu. Powstały design nawiązuje do głównych cech produktu, który pochodzi z ekologicznych upraw, jest świetnej jakości i bezpieczny dla najmłodszych, a zarazem do potencjalnego odbiorcy, czyli dzieci. Postawiliśmy na kolorową, wesołą puszkę (która zdecydowanie odróżnia się na tle butelek oliwy), na której znalazły się wyraźne informacje na temat pochodzenia oliwy oraz jej składu (zawartość witaminy E) .



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design