newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Projekt opakowań linii przyborów szkolno-biurowych Pepco MySchool


W związku ze wprowadzeniem przez naszego Klienta, marki Pepco, nowej linii produktów szkolno-biurowych MySchool, stanęliśmy przed zadaniem stworzenia layoutu, który uzupełniałby przekaz zawarty w nazwie linii i równie mocno podkreślał ich przeznaczenia.

Całość layoutu przedstawiona została z uwzględnieniem potrzeb i zainteresowań grupy docelowej. Opakowania naszego projektu cechuje jasna i czytelna komunikacja benefitów produktów oraz kolorowe, nawiązujące do zawartości opakowania, przykuwające wzrok najmłodszych elementy kojarzone z radością, zabawą, kreatywną pracą.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design