newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Kompleksowa strategia dla nowej marki Monini obejmująca pozycjonowanie marki, działania komunikacyjne, projekt opakowań i launch produktu na rynku.


Rice&MORE - gotowe mieszanki ryżu i innych ziaren - to odpowiedź na rosnący trend zdrowego, świadomego odżywiania. Zarówno produkt, jak i jego kategoria, to nowość na polskim rynku. Zadanie, jakie przed nami stanęło, czyli strategia marki, a co się z tym wiąże, także: zaprojektowanie nazwy, logotypu, komunikacji wizualnej i opakowań dla wszystkich 4 produktów z linii Rice&MORE, przygotowanie całej gamy materiałów reklamowych, a następnie wprowadzenie produktu na rynek - wymagało w pierwszej kolejności przeanalizowania tego, w jaki sposób skutecznie przykuć uwagę konsumentów do czegoś, czego jeszcze nie znają.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design