newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Repozycjonowanie marki pieczywa Schulstad


W ramach ujednolicenia portfolio marek, produkty koncernu Lantmannen Unibake marki Skoga (pieczywo fast food), zostały włączone pod parasol marki Schulstad. W związku z powyższym, zlecono nam repozycjonowanie marki, w ramach którego powstała m.in. strategia, nazwa i identyfikacja wizualna nowej marki – Schulstad Free Style.

Nazwa Free Style nawiązuje do wolności wyboru i bogactwa możliwości w kreowaniu dań, jakie daje nam gotowe pieczywo. Chcieliśmy podkreślić, że choć bułki to podstawa hot dogów i hamburgerów, to dopiero, gdy dodajemy do nich ulubione warzywa, mięso i sosy, nasze przekąski zyskują niepowtarzalny styl i wygląd.

W szczególności ten ostatni staraliśmy się wyeksponować na wykonanych w naszym studio foto niekonwencjonalnych apetizerach. Duże, profesjonalne zdjęcia okazałych przekąsek, wykonane z najsmaczniejszej perspektywy (z góry lub z boku), podkreślają wachlarz wariantów użycia bułek np. ulubionych przekąsek. Koncepcja wizualna etykiet wpisuje się w profesjonalny, nowoczesny i skandynawski wizerunek marki Schulstad.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design