newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Wedel Kids


Zadanie Brand Design:

Koncepcja, kreacja i projekt opakowań produktów z nowej linii Wedel Kids.

Projekt i realizacja:

Wedel - jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolady oraz innych słodyczy - zdecydował się poszerzyć grupę docelową o nowych odbiorców - dzieci. Z myślą o najmłodszych przygotowano nową linię produktów. Nowy brand Wedel Kids to batoniki OKI, Czekotubka oraz flagowy produkt Wedla, czyli Ptasie Mleczko. Smakołyki wytwarzane są wyłącznie ze specjalnie wyselekcjonowanych, naturalnych surowców, o dużej zawartości mleka i odżywczych ziaren. O tym, że słodycze Wedel Kids nie tylko smakują, lecz także dostarczają energii niezbędnej do prawidłowego rozwoju młodego organizmu, przypomina projekt opakowań, a konkretnie komunikat funkcjonalny całej linii - „porcja extra energii”.

Idealna przekąska, którą dziecko z chęcią wrzuci do plecaka i zje na szkolnej przerwie czy po treningu, musi być poręczna i projektowanie opakowań musi to uwzględniać. Batonik i Czekotubka o niewielkiej gramaturze idealnie pasują do małej dłoni, a Ptasie Mleczko z linii Kids jest podzielone na małe porcyjne flowpacki. Przygotowany przez nas projekt opakowań opiera się o postać beztroskiej, sympatycznej krówki na kolorowym, dynamicznym tle. Dzięki temu została osiągnięta silna indentyfikacja wizualna produktu, ułatwiająca dziecku odszukanie ulubionego batonika na sklepowej półce.

Najciekawszym produktem wydaje się być Czekotubka, a to dlatego, że dziecko może zjeść jej płynną, słodką zawartość na kilka sposobów – wyciskając ją bezpośrednio z tubki, mieszając z mlekiem, czy dekorując inny smakołyk, np. ciastko. Jest to dodatkowy bodziec działający na dziecięcą wyobraźnię i jego sympatię, dlatego projekt opakowania zawiera powyższe 3 pomysły wyeksponowane w formie czytelnych obrazków.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design