newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Soul & Mind Group Brand Design

Industrial
Design

Soul & Mind Group Brand Design

Industrial
Design

Soul & Mind Group Brand Design

Industrial
Design


Wzornictwo przemysłowe to element długiego procesu, który zaczyna przemyślana koncepcja produktu, a wieńczy strategia wprowadzenia go na rynek.

Dobry design wymaga profesjonalnego i interdyscyplinarnego podejścia. W swojej pracy łączymy wiedzę i doświadczenie z różnych dziedzin, m.in. technologii i procesów produkcyjnych.

Mamy doświadczenie w tworzeniu przedmiotów pięknych i użytecznych.

Obejrzyj wybrane projekty dla naszych Klientów:



 

Projekt designu donicy



Firma Form-plastic zleciła nam zaprojektowanie nowej donicy, której modułowy kształt umożliwiałby tworzenie większych form. Tak powstał koncept i projekt donicy FALA.

W piątej edycji konkursu na KREATORY GardenTrendów, wyróżnienia przyznawanego przez redakcję magazynu „Garden & Trends” produktom, które kształtują ogrodnicze trendy, są gwarancją najwyższej jakości i oryginalnego designu, jury wyróżniło 10 produktów w tym m.in. donicę, którą mieliśmy przyjemność zaprojektować.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >


Firma MPW Med. Instruments poprosiła nas o odświeżenie wyglądu jednego z ich najważniejszych w ofercie produktów, jakim jest wirówka laboratoryjna. Najciekawszym wyzwaniem podczas tworzenia projektu było spełnienie bardzo rygorystycznych wymogów materiałowo-użytkowych specyficznych dla branży medycznej.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Jeden z europejskich liderów produkcji i dystrybucji urządzeń dla branży gastronomicznej – firma Hendi podjęła z nami współpracę opierającą się na przygotowaniu nowego designu jednego z jej produktów, przeznaczonego do profesjonalnego ostrzenia noży kuchennych. Największym wyzwaniem w tworzeniu projektu stanowiły kwestie związane z ergonomią urządzenia.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Po sukcesie zaprojektowanego przez nas modelu piekarnika vintage przyszedł czas na kolejny, stylowy projekt. W przeciwieństwie do poprzednika, trafi on nie tylko na rynek rosyjski, lecz również do klientów Europy Środkowej i Zachodniej.

Podczas gdy za wschodnią granicą we wzornictwie przemysłowym liczą się detale i ornamenty, zachodni sąsiedzi przywiązani są do prostej estetyki oraz czystej formy. W naszej strategii wzorniczej zdecydowaliśmy się postawić na oszczędny, skandynawski design, oraz połączyć go ze stylistyką retro.



Front w dwóch wersjach kolorystycznych – pożądanym ecru i klasycznej czerni - przełamują złote, matowe elementy, takie jak uchwyt czy obramowanie szyby. Brak tu elektronicznego wyświetlacza, a pokrętła regulacji czasu i temperatury mają starannie dopracowany kształt. To właśnie detale stanowią o wyjątkowym charakterze piekarnika.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Pług drogowy przeznaczony jest do usuwania śniegu i błota pośniegowego. To narzędzie - choć pozornie proste z punktu widzenia wzornictwa przemysłowego - można zaprojektować tak, by wyróżniało się formą na tle konkurencji. Przed takim właśnie zadaniem stanęliśmy projektując pług odśnieżny PPE 32 dla firmy Dobrowolski.





Pług PPE 32 według naszego pomysłu ma nietypową fasadę, która urozmaicona jest ożebrowaniem układającymi się w symetryczny, „muskularny" wzór. Dzięki temu proste, drogowe narzędzie przykuwa wzrok, robi wrażenie urządzenia solidnego i niezawodnego a do tego prezentuje się bardzo profesjonalnie



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>



Audyt wzorniczy oraz zaprojektowanie owiewek i zabudów do wybranych modeli samochodów sprzedawanych przez Bemo Motors.

Owiewki i zabudowy to bardzo istotne elementy samochodów, zwłaszcza modeli ciężarowych. Prawidłowo zaprojektowane i zamontowane, istotnie zmniejszają opór powietrza oraz zużycie paliwa podczas jazdy.

Nasza strategia wzornicza dla Bemo Motors uwzlędnia nie tylko aerodynamiczną, ale także estetyczną funkcję, jaką spełniają zabudowy i owiewki. Dołożyliśmy wszelkich starań, by elementy wykonane według naszego projektu, stały się integralną częścią danego modelu samochodu. Na zdjęciu widoczny jest Ford Transit wyposażony w zaprojektowaną przez nas owiewkę.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe