newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

7100 DTpremiera ciągnika
Farmtrac 7100 DT


Soul & Mind Group Industrial Design Agritechnica, Hanower 2013 - na najważniejszych targach sprzętów i maszyn rolniczych w tym roku swoją światową premierę miał ciągnik marki Farmtrac 7100 DT. Autorem zewnętrznego designu nowej generacji ciągników jest Soul&Mind.Prace projektowe przebiegały w ścisłej współpracy ze zleceniodawcą - firmą Farmtrac Tractors Europe - liderem polskiej branży maszyn rolniczych. Efektem jest strategia wzorniczna łącząca uniwersalność i niezawodność z najnowocześniejszą technologią. Proces kreacji był podparty najnowszymi badaniami rynku, z których najciekawszym spostrzeżeniem jest fakt, że większość decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych jest podejmowana przez kobiety! Farmtrac Tractors Europe - filia Escorts Group, czołowego indyjskiego koncernu operującego na szybko rozwijających się rynkach przemysłu rolniczego, budowlanego i kolejowego - jest obecna w 15 krajach Europy. Nowy ciągnik powstał z myślą o realizacji planu opanowania 10% udziału w rynku europejskim do 2020 roku. Prestiżowa premiera Farmtrac 7100DT wpisuje się w długofalową strategię rozwoju zarówno dla Farmtrac Europe, jak i Soul&Mind, który tą realizacją rozpoczął prace w ramach projektów bezpośrednio dla Escorts Group na rynek globalny.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki