newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Płyta grzejna gazowa AMICA


Zadanie: Audyt wzorniczy i lifting designu płyty gazowej Amica skierowany do segmentu mainstream.

Ponieważ mainstream to jedna z najliczniejszych i najważniejszych grup docelowych, projektowanie dla niej jest prawdziwym wyzwaniem - nie tylko ze względu na liczebność, lecz także ze względu na ilość dedykowanych jej produktów.Głównym mianownikiem mainstream jest silna chęć poczucia bezpieczeństwa. Są to ludzie unikający ryzyka, dokonujący racjonalnych wyborów, którzy bardziej od innych cenią sobie spokój.

Projektując dla tej grupy skupiliśmy się na wyborze tych wartości i potrzeb, które będą ważne dla klienta i które możemy zakomunikować w sferze wizualnej produktu. Dopasowując stylistykę do silnej chęci poczucia bezpieczeństwa, wyróżniliśmy solidność oraz niezawodność produktu. Szczególną uwagę zwróciliśmy na to, by design podkreślał wygodę użytkowania, niezwykłą wytrzymałość płyty oraz łatwość utrzymania w czystości.

Premiera płyty miała miejsce na tegorocznych targach IFA w Berlinie, na których obecne były niemalże wszystkie trendy i nowości technologiczne w elektronice użytkowej.

*Firma Amica to jedna z największych polskich firm, która od ponad 50 lat projektuje i produkuje urządzenia AGD dla odbiorców w całej Europie. Dzięki odważnemu poszukiwaniu i wdrażaniu  innowacji w obszarach technologii i designu, stale utrzymuje pozycję lidera, zdobywając kolejne udziały bardzo konkurencyjnego rynku.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki