newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

co u nas

słychać?

London design festival 2014

2014
W trakcie trwania London Design Festival, przez kilka dni Londyn bezapelacyjnie staje się stolicą światowego designu. Dlatego to właśnie tam zawitaliśmy, i co oczywiste, nie rozczarowaliśmy się.

Nasz pobyt rozpoczęliśmy od wizyty w Earls Court na wystawie „100% design”. Trafiliśmy tam od razu na spotkanie z jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobistości świata designu - Philippem Starckiem. Niezwykle ciekawie opowiadał między innymi o swoich doświadczeniach twórczych, dotyczących zwłaszcza najbardziej znanych projektów, jak np. wyciskacz do cytryny marki Alessi, o miejscu i kontekście powstania, samym procesie… taki zupełnie nie design thinking Stwierdził również, jak zwykle oryginalnie, że: "Being a designer isn't a choice, it's a sickness".

W tym roku bardzo widoczny był również trend „oświetleniowy”, z fenomenalnymi oprawami posiadającymi wiele detali z mosiądzu, i z zupełnie nowymi żarówkami. Źródłem światła jest w nich żarnik, który stanowi jednocześnie bardzo ważny element designu, zwracając uwagę nie tylko swoją formą, ale także sposobem, w jaki generowane jest światło.Zarówno wystawa „100% design” w Earl Court, jak i „Designjunction” w Old Sorting Office pokazały jak niezwykle ważną rolę odgrywa w designie trend personalizacji i customizacji. Jednym z ciekawszych jego przejawów są np. krzesła, w których samemu można zaprojektować wzór, kolor czy też fakturę. Cały proces odbywa się poprzez stronę internetową, a meble dostarczane są bezpośrednio do klienta, w gotowej do złożenia formie. Na podobnej zasadzie można zbudować praktycznie całe niepowtarzalne biuro.
London Design Festival jest miejscem gdzie trzeba być, jeśli chce się zobaczyć i poznać wszystkie aktualne trendy. Dzięki obecności zarówno największych i najbardziej uznanych designerów, jaki i młodych, wschodzących projektantów, wielość i bogactwo pomysłów jest w zasadzie nieograniczone. To jest też niewątpliwie największa siła tej imprezy - niczym nieskrępowana innowacyjność i bezgraniczna różnorodność. Oceany inspiracji, które zostają w naszej pamięci.

Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki