newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

co u nas

słychać?

Nasz Insight Developer w Marketer+


Kto i po co powinien organizować strategię opartą na kuponach promocyjnych? Jak zorganizować taką promocję, by odnieść sukces - umocnić wizerunek marki wśród dotychczasowych klientów i podbić serca nowych? O tym wszystkim pisze Magdalena Jagielska, nasz Insight Developer, w najnowszym, wrześniowym numerze magazynu Marketer+. 

Zdecydowanie polecamy lekturę artykułu wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się m.in. jak promować marki własne sieci handlowych i towary, za którymi nie stoją wielkie brandy i kampanie ATL-owe, a także: czy kontrast starej i nowej ceny i słowo "promocja" wystarczą, by zbudować skuteczną strategię cenową.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe