newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Soul & Mind Group Brand Design

speed up
strategy

Jest wiele dróg dla stworzenia
efektywnej marki...

Soul & Mind Group Brand Design

speed up
strategy

...sztuką jest wybrać to, co dla
kupujących najistotniejsze.

Soul & Mind Group Brand Design

speed up
strategy

Razem dokonamy właściwego
wyboru!

projekt opakowania,

Kampania digital nowego produktu Monini

więcej >
projekt opakowania, Soul & Mind Group Brand Design

Koelner SA

więcej >
projekt opakowania, Soul & Mind Group Brand Design

TV Monini

więcej >
projekt opakowania, Soul & Mind Group Brand Design

Weber Extra Klasa

więcej >


Zadanie Speed UP:

Kompleksowa kampania digitalowa promująca Rice&MORE - nowy produkt z portfolio Monini.

Realizacja:

Rice&MORE – gotowe mieszanki ryżu i kasz w 4 oryginalnych smakach, trafiły na rynek wiosną tego roku. W związku z tym, ze jest to produkt innowacyjny na polskim rynku, przygotowaliśmy

wielopoziomową kampanię promocyjną z uwzględnieniem wielu różnych narzędzi digitalowych. Osią promocji jest konkurs kulinarno-fotograficzny zlokalizowany na stronie będącej kompendium wiedzy o produkcie. Oprócz aplikacji konkursowej można znaleźć na niej listę sklepów oferujących nowy produkt Monini oraz krótkie, apetyczne wideo przepisy na szereg najróżniejszych dań z Rice&MORE.

Do akcji konkursowej zaangażowaliśmy czwórkę lubianych i doświadczonych blogerów z 4 różnych dziedzin. Każdy z nich ma za zadanie zainspirować swoich czytelników i w oparciu o swoje doświadczenie wydobyć na pierwszy plan jedną z czterech głównych wartości stojących za Rice&MORE: zdrowie, szybkość przygotowania, uniwersalność zastosowania i nietuzinkowy smak.

Aby zapewnić akcji jeszcze większy zasięg i publicity, działania wsparliśmy kampanią internetową (rich media - mobile, desktop, wifi), na potrzeby której powstał specjalny content – krótkie filmy obrazujące łatwość przygotowania dań z Rice&MORE i komunikujące główne atuty produktu. Zadbaliśmy także o atrakcyjną, regularną komunikację w oficjalnych kanałach Social Media marki, reklamę najciekawszych treści, a także o monitoring wzmianek o marce Monini i dialog z fanami.

Akcja cieszy się sporym zainteresowaniem internautów – zgłoszono dużo pięknych zdjęć potraw z Rice&MORE i wymieniono wiele pozytywnych opinii. Dzięki spójnej, regularnej komunikacji osiągnęliśmy swój cel: nowy produkt przedostał się do świadomości odbiorców i zyskał większą rozpoznawalność, a co najważniejsze – zagościł na stołach wielu kulinarnych pasjonatów.. i nie tylko!


powrót >

Koelner SA


Podpisaliśmy umowę o współpracy z Koelner SA międzynarodowym holdingiem, zatrudniającym 1600 osób, w zakładach i spółkach z 16 krajów świata. W ramach współpracy opracowujemy architekturę marki oraz strategie dla poszczególnych marek holdingu: Koelner, Rawplug, ŁF, Globus oraz Modeco i Modeco Expert. Ze względu na bogate portfolio klienta, obejmujące 15 tys. produtów - najwyższej jakości zamocowania, elementy złączne i narzędzia, współpraca ma charakter długofalowy.


powrót >
Soul & Mind Group Brand Design

TV Monini


Zadanie: Komunikacja TV - kolejny krok w ramach wypracowanej przez Soul and Mind strategii dla marki Monini na polskim rynku.

Rozwiązanie: Kampania telewizyjna oliwy Monini miała na celu wzmocnienie wizerunku najchętniej kupowanej i wybieranej przez Polaków marki oliwy extra vergine. Postawiono na klimat i emocje, smak, jakość, dobry gust, czyli cechy doskonałego lifestylowego produktu, a od strony

technicznej znakomitą, dopracowaną w każdym detalu produkcję. W efekcie widzowie docenili wysublimowany i jednocześnie wyrazisty charakter spotu TV Monini. Ten pierwszy kręcony poza granicami Włoch spot emitowany był w głównych kanałach TV, dzięki czemu stanowił dobre uzupełnienie dotychczasowych działań reklamowych marki i podkreślenie jej wyjątkowego stylu.


powrót >
Soul & Mind Group Brand Design

Weber Extra Klasa
program lojalnościowy


Zadanie: Zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań budujących długoterminowe relacje z firmami budowlanymi, korzystającymi z produktów marki Weber.

Rozwiązanie: Projekt programu lojalnościowego wspartego o platformę komunikacyjną. Część sprzedażowa platformy oparta jest o system point collection, jednak wspierana jest okresowymi aktywnościami,

podnoszącymi atrakcyjność programu w stosunku do standardowej mechaniki. Jednocześnie platforma umożliwia dwustronną komunikację z Klientami, pogłębiając wiedzę o ich preferencjach i oczekiwaniach. Zastosowanie kodów 3D umożliwia zbieranie unikatowych danych logistycznych, a także dodatkowe zwiększenie bezpieczeństwa programu. Dzięki swojej unikatowej konstrukcji program pozwolił zrealizować założone cele na znacznie wyższym poziomie niż pierwotnie planowano, zarówno w zakresie partycypacji uczestników,jak i pobudzenia ich aktywności.


powrót >
Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy