newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Soul & Mind Group Brand Design

speed up
strategy

Stworzenie marki, która odnosi sukcesy, zawsze poprzedza spójna strategia...

Soul & Mind Group Brand Design

speed up
strategy

...projektowanie loga, projektowanie produktów, identyfikacja wizualna firmy - to wymaga kompleksowego podejścia.

Soul & Mind Group Brand Design

speed up
strategy

Wiemy, jak ważna jest corporate identity, czyli identyfikacja wizualna firmy,
i pomożemy Ci ją zbudować!


Proces Speed Up to przemyślany plan rozwoju marki

Spójna strategia komunikacji z użyciem różnych kanałów (m.in. Social Media),
digital branding, projekt www, interaktywne aplikacje, projekt logotypu, tworzenie produktów i wprowadzanie ich na rynek
- wiemy, jak robić to dobrze.

Pozwól nam przyspieszyć rozwój Twojej marki!


Novitus NEXT


Kasa fiskalna Novitus NEXT to najnowszy produkt lidera na rynku urządzeń fiskalnych – firmy COMP SA, właściciela marki Novitus. Jest to produkt innowacyjny, m.in. z uwagi na wyjątkowy ekran dotykowy połączony z klasyczną klawiaturą wyspową, co ułatwia obsługę urządzenia. Jest to pierwsza w Polsce kasa fiskalna na platformie Android z dedykowanym systemem sprzedaży. Atutem jest intuicyjny interfejs, którego wygląd można dopasować do swoich oczekiwań, a który mieliśmy przyjemność zaprojektować od strony graficznej.


Oprócz projektu interfejsu, naszym zadaniem było przygotować kampanię promocyjną, która wesprze premierę kasy NEXT. Poszukiwaliśmy nieszablonowego sposobu na to, by podkreślić innowacyjność i funkcjonalność urządzenia, a następnie trafić do tych, którzy tego właśnie poszukują.

Na bazie researchu oraz analizy konkurencji i grupy docelowej (którą są zarówno dealerzy sprzętu Novitus, jak i klienci docelowi, czyli przedsiębiorcy z bardzo wielu różnych branż), zaprojektowaliśmy kompleksową strategię komunikacji opartą na motywie chmury. Jest to bezpośrednie nawiązanie do usługi przechowywania danych w chmurze, oferowanej razem z urządzeniem. Wnoszenie się w powietrze ponad chmury, zostawianie tego, co znane, i odkrywanie tym samym nowych perspektyw biznesowych, powiązaliśmy z innowacyjnością i przyszłością biznesu, i w oparciu o ten motyw zaprojektowaliśmy szereg spójnych działań promocyjnych.

Osią strategii uczyniliśmy wyjątkowy event promocyjny, na który zaproszono przedstawicieli handlowych Novitusa, aby w kreatywny i profesjonalny sposób przedstawić im nowy produkt. Współtworzyliśmy scenariusz imprezy, przygotowaliśmy kampanię teaserową, intrygujące przesyłki-zaproszenia, a także zaprojektowaliśmy materiały POS, oraz strony internetowe i scenariusze filmów. Całości dopełniała zaplanowana i wdrożona przez nas koncepcja komunikacji na oficjalnym profilu Novitus na Facebooku. Akcja okazała się sukcesem, a uczestnicy podkreślali pozytywne zaskoczenie tym, co zobaczyli.


powrót >

Kampania digital nowego produktu Monini


Zadanie Speed UP:

Kompleksowa kampania digitalowa promująca Rice&MORE - nowy produkt z portfolio Monini.

Realizacja:

Rice&MORE – gotowe mieszanki ryżu i kasz w 4 oryginalnych smakach, trafiły na rynek wiosną tego roku. W związku z tym, ze jest to produkt innowacyjny na polskim rynku, przygotowaliśmy

wielopoziomową kampanię promocyjną z uwzględnieniem wielu różnych narzędzi digitalowych. Osią promocji jest konkurs kulinarno-fotograficzny zlokalizowany na stronie będącej kompendium wiedzy o produkcie. Oprócz aplikacji konkursowej można znaleźć na niej listę sklepów oferujących nowy produkt Monini oraz krótkie, apetyczne wideo przepisy na szereg najróżniejszych dań z Rice&MORE.

Do akcji konkursowej zaangażowaliśmy czwórkę lubianych i doświadczonych blogerów z 4 różnych dziedzin. Każdy z nich ma za zadanie zainspirować swoich czytelników i w oparciu o swoje doświadczenie wydobyć na pierwszy plan jedną z czterech głównych wartości stojących za Rice&MORE: zdrowie, szybkość przygotowania, uniwersalność zastosowania i nietuzinkowy smak.

Aby zapewnić akcji jeszcze większy zasięg i publicity, działania wsparliśmy kampanią internetową (rich media - mobile, desktop, wifi), na potrzeby której powstał specjalny content – krótkie filmy obrazujące łatwość przygotowania dań z Rice&MORE i komunikujące główne atuty produktu. Zadbaliśmy także o atrakcyjną, regularną komunikację w oficjalnych kanałach Social Media marki, reklamę najciekawszych treści, a także o monitoring wzmianek o marce Monini i dialog z fanami.

Akcja cieszy się sporym zainteresowaniem internautów – zgłoszono dużo pięknych zdjęć potraw z Rice&MORE i wymieniono wiele pozytywnych opinii. Dzięki spójnej, regularnej komunikacji osiągnęliśmy swój cel: nowy produkt przedostał się do świadomości odbiorców i zyskał większą rozpoznawalność, a co najważniejsze – zagościł na stołach wielu kulinarnych pasjonatów.. i nie tylko!


powrót >

Masterm



W ramach długofalowej współpracy i spójnej strategii budowania silnej marki Masterm, podjęliśmy szereg zintegrowanych działań marketingowych. Jednym z nich był projekt i wdrożenie nowej, interaktywnej strony www poznańskiego dewelopera.

Projektowanie strony www przebiegało w oparciu o dwa kluczowe cele:



Po pierwsze, chcieliśmy podkreślić bogatą ofertę i liczbę inwestycji Masterm - zarówno tych już powstałych i zamieszkanych, jak i będących na etapie budowy czy sprzedaży.

Po drugie – chcieliśmy silnie powiązać je z Poznaniem. Postanowiliśmy postawić na prosty i czytelny, a zarazem atrakcyjny i elegancki layout.

Czarno-białe zdjęcie Poznania z lotu ptaka i kolorowe elementy z nazwami inwestycji są wizytówką strony i wstępem do dalszej, bardziej rozbudowanej zawartości. W centralnym miejscu projektu umieszczone jest krótkie hasło nawiązujące do przestrzeni i dotychczasowego claimu marki. Kontrastowe kolory i nowoczesny, minimalistyczny layout podkreślają doświadczenie i profesjonalizm świadczonych usług.


powrót >

Spot telewizyjny marki Monini


W trosce o jakość komunikacji Monini - dla której wcześniej powstała kompleksowa strategia marki - postanowiliśmy wzmocnić wizerunek najchętniej kupowanej i wybieranej przez Polaków marki oliwy extra vergine i wykorzystać do tego siłę telewizji.

W tym celu zaprojektowaliśmy 30-sekundową reklamę, której zadaniem było podkreślić pozytywne emocje związane z jedzeniem, ucztę dla zmysłów, jaką jest oliwa z oliwek Monini, a przy tym wydobyć na pierwszy plan smak i jakość produktu, który znakomicie wpisuje się w lifestyle'owy trend.

Był to pierwszy kręcony poza granicami Włoch spot marki Monini, który został wyemitowany w głównych kanałach TV. Znakomita, dopracowana w każdym detalu produkcja stała się dobrym uzupełnieniem dotychczasowych działań reklamowych marki i podkreśliła jej wyjątkowy styl. Także widzowie docenili wysublimowany i jednocześnie wyrazisty charakter spotu.

Reklamę można obejrzeć tutaj: 
https://www.youtube.com/watch?v=f4cT3lKWSGM




powrót >
Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy