newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

speed up
strategy

Proces Speed Up to przemyślany plan rozwoju marki w oparciu o autorską metodologię 4I.

speed up
strategy

Zawsze staramy się łączyć Twoją wiedzę i "czucie" specyfiki rynku z naszym 25-letnim, multibranżowym doświadczeniem...

speed up
strategy

...tak, aby finalnie wypracować jak najefektywniejsze rozwiązanie.

Speed Up to przemyślany proces rozwoju marki w oparciu o autorską
metodologię 4I.

W zależności od aktualnego pozycjonowania twojej marki, grup docelowych i
otoczenia konkurencyjnego - planujemy odpowiedni zestaw działań prowadzących do stworzenia efektywnej strategii marki.
Opieramy się zarówno na twardych danych, pozyskiwanych w badaniach marketingowych,
jak i pogłębionej wiedzy, zdobytej w oparciu o elementy metodologii design thinking.
Pozwala to określić nam najodpowiedniejsze miejsce Twojej marki w odbiorze
grup docelowych.

Docelowe pozycjonowanie przekładamy na język marki. Budujemy jej wyrazistą
narrację zarówno w sferze designu, jak i komunikatów werbalnych. Tworzymy
spójną strategię komunikacji, kreatywnie szukając synergii pomiędzy
najefektywniejszymi w danej sytuacji narzędziami. Często wykorzystujemy
multichanneling dla efektywnego połączenia świata online i offline.

Łączymy Twoją wiedzę i wyczucie specyfiki rynku z naszym 25-letnim,
multibranżowym doświadczeniem. Rzetelna i aktualna wiedza oraz kreatywność
służą znalezieniu najefektywniejszych rozwiązań.

Zadzwoń, napisz! Porozmawiajmy o tym co możemy wspólnie zrobić aby przyspieszyć rozwój Twojej marki!


Firma Masterm rozpoczyna kolejną inwestycję w Poznaniu. W związku z powyższym potrzebne było przygotowanie od podstaw jej identyfikacji wizualnej, w tym nazwy i logotypu, oraz strategii komunikacji, strony internetowej oraz materiałów wspierających m.in. na nadchodzące targi mieszkaniowe.

Głównym atutem inwestycji jest jej wyjątkowa lokalizacja – w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum miasta, w pełnej energii dzielnicy Wilda, która była kiedyś przemysłowym sercem Poznania. Słowo Fabryczna nie dość, że od razu tę lokalizację komunikuje, to jeszcze doskonale podkreśla industrialną historię okolicy, dlatego zdecydowaliśmy się zostawić ją w nazwie inwestycji.

Osią komunikacji uczyniliśmy miejski styl życia, który prowadzą lub chcieliby prowadzić potencjalni nabywcy mieszkań w tak wyjątkowym miejscu. „Nowe Spojrzenie” - na okolicę, jej styl, zieleń i energię – to claim, który podkreśla fakt, że nowoczesność Na Fabrycznej nie stoi w sprzeczności, lecz doskonale uzupełnia niezwykłą historię dzielnicy.

Więcej: nafabrycznej.pl


powrót >

Novitus NEXT


Kasa fiskalna Novitus NEXT to najnowszy produkt lidera na rynku urządzeń fiskalnych – firmy COMP SA, właściciela marki Novitus. Jest to produkt innowacyjny, m.in. z uwagi na wyjątkowy ekran dotykowy połączony z klasyczną klawiaturą wyspową, co ułatwia obsługę urządzenia. Jest to pierwsza w Polsce kasa fiskalna na platformie Android z dedykowanym systemem sprzedaży. Atutem jest intuicyjny interfejs, którego wygląd można dopasować do swoich oczekiwań, a który mieliśmy przyjemność zaprojektować od strony graficznej.


Oprócz projektu interfejsu, naszym zadaniem było przygotować kampanię promocyjną, która wesprze premierę kasy NEXT. Poszukiwaliśmy nieszablonowego sposobu na to, by podkreślić innowacyjność i funkcjonalność urządzenia, a następnie trafić do tych, którzy tego właśnie poszukują.

Na bazie researchu oraz analizy konkurencji i grupy docelowej (którą są zarówno dealerzy sprzętu Novitus, jak i klienci docelowi, czyli przedsiębiorcy z bardzo wielu różnych branż), zaprojektowaliśmy kompleksową strategię komunikacji opartą na motywie chmury. Jest to bezpośrednie nawiązanie do usługi przechowywania danych w chmurze, oferowanej razem z urządzeniem. Wnoszenie się w powietrze ponad chmury, zostawianie tego, co znane, i odkrywanie tym samym nowych perspektyw biznesowych, powiązaliśmy z innowacyjnością i przyszłością biznesu, i w oparciu o ten motyw zaprojektowaliśmy szereg spójnych działań promocyjnych.

Osią strategii uczyniliśmy wyjątkowy event promocyjny, na który zaproszono przedstawicieli handlowych Novitusa, aby w kreatywny i profesjonalny sposób przedstawić im nowy produkt. Współtworzyliśmy scenariusz imprezy, przygotowaliśmy kampanię teaserową, intrygujące przesyłki-zaproszenia, a także zaprojektowaliśmy materiały POS, oraz strony internetowe i scenariusze filmów. Całości dopełniała zaplanowana i wdrożona przez nas koncepcja komunikacji na oficjalnym profilu Novitus na Facebooku. Akcja okazała się sukcesem, a uczestnicy podkreślali pozytywne zaskoczenie tym, co zobaczyli.


powrót >

Kampania digital nowego produktu Monini


Zadanie Speed UP:

Kompleksowa kampania digitalowa promująca Rice&MORE - nowy produkt z portfolio Monini.

Realizacja:

Rice&MORE – gotowe mieszanki ryżu i kasz w 4 oryginalnych smakach, trafiły na rynek wiosną tego roku. W związku z tym, ze jest to produkt innowacyjny na polskim rynku, przygotowaliśmy

wielopoziomową kampanię promocyjną z uwzględnieniem wielu różnych narzędzi digitalowych. Osią promocji jest konkurs kulinarno-fotograficzny zlokalizowany na stronie będącej kompendium wiedzy o produkcie. Oprócz aplikacji konkursowej można znaleźć na niej listę sklepów oferujących nowy produkt Monini oraz krótkie, apetyczne wideo przepisy na szereg najróżniejszych dań z Rice&MORE.

Do akcji konkursowej zaangażowaliśmy czwórkę lubianych i doświadczonych blogerów z 4 różnych dziedzin. Każdy z nich ma za zadanie zainspirować swoich czytelników i w oparciu o swoje doświadczenie wydobyć na pierwszy plan jedną z czterech głównych wartości stojących za Rice&MORE: zdrowie, szybkość przygotowania, uniwersalność zastosowania i nietuzinkowy smak.

Aby zapewnić akcji jeszcze większy zasięg i publicity, działania wsparliśmy kampanią internetową (rich media - mobile, desktop, wifi), na potrzeby której powstał specjalny content – krótkie filmy obrazujące łatwość przygotowania dań z Rice&MORE i komunikujące główne atuty produktu. Zadbaliśmy także o atrakcyjną, regularną komunikację w oficjalnych kanałach Social Media marki, reklamę najciekawszych treści, a także o monitoring wzmianek o marce Monini i dialog z fanami.

Akcja cieszy się sporym zainteresowaniem internautów – zgłoszono dużo pięknych zdjęć potraw z Rice&MORE i wymieniono wiele pozytywnych opinii. Dzięki spójnej, regularnej komunikacji osiągnęliśmy swój cel: nowy produkt przedostał się do świadomości odbiorców i zyskał większą rozpoznawalność, a co najważniejsze – zagościł na stołach wielu kulinarnych pasjonatów.. i nie tylko!


powrót >

Spot telewizyjny marki Monini


W trosce o jakość komunikacji Monini - dla której wcześniej powstała kompleksowa strategia marki - postanowiliśmy wzmocnić wizerunek najchętniej kupowanej i wybieranej przez Polaków marki oliwy extra vergine i wykorzystać do tego siłę telewizji.

W tym celu zaprojektowaliśmy 30-sekundową reklamę, której zadaniem było podkreślić pozytywne emocje związane z jedzeniem, ucztę dla zmysłów, jaką jest oliwa z oliwek Monini, a przy tym wydobyć na pierwszy plan smak i jakość produktu, który znakomicie wpisuje się w lifestyle'owy trend.

Był to pierwszy kręcony poza granicami Włoch spot marki Monini, który został wyemitowany w głównych kanałach TV. Znakomita, dopracowana w każdym detalu produkcja stała się dobrym uzupełnieniem dotychczasowych działań reklamowych marki i podkreśliła jej wyjątkowy styl. Także widzowie docenili wysublimowany i jednocześnie wyrazisty charakter spotu.

Reklamę można obejrzeć tutaj: 
https://www.youtube.com/watch?v=f4cT3lKWSGM




powrót >
Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki