newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Heinz


Zadanie: Zaprojektowanie "sezonowej aktywności" na platformie internetowej, w której uczestniczyliby młodzi ludzie, a której celem byłoby zwiększenie znajomości marki ketchupu i podkreślenie jej silnie "grillowego" charakteru.

Rozwiązanie: Gra o cechach społecznościowych, wykorzystująca potencjał wirusowy facebooka była oparta o platformę WWW pod nazwą "Pilnuj swojej kiełbasy".
Okazała się skutecznym narzędziem komunikacji z konsumentem - ilość uczestników doszła do kilku tysięcy, a walka o zwycięstwo i nagrody trwała do samego końca. Dla podkreślenia towarzyskiego charakteru "imprez" przy grillu zadanie polegało na wirtualnym grillowaniu kiełbas wraz z przyjaciółmi. Główny "fun" całej gry polegał na wspólnym "pilnowaniu kiełbasy" i radzeniu sobie z "przeciwnościami losu" - kontrolowaniu mocy grilla oraz ozdobieniu końcowego efektu ketchupem Heinza. Główną nagrodą był pełen atrakcji (rejs, kolacje, imprezy), szalony weekend dla 8 osób w Sopocie. Pozostałe nagrody znakomicie wpisywały się w letni, "grillowy" klimat Heinza.

Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki