newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Monini - konkurs
"Poznaj źródło smaku"- Konkurs promocyjny dla marki Monini


Soul & Mind Group Brand Design - Monini Marka Monini to uznany producent oliw extra vergine, olejów i wielu innych produktów do użytku kulinarnego. W związku ze stałym rozwojem marki, Klient zlecił nam projekt komunikacji wizerunkowej mającej na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także rozpoznawalności produktów na rynku oraz świadomości jej odbiorców o właściwościach i zastosowaniu produktu. 

Mając na względzie cele sprzedażowe i wizerunkowe zarazem, opracowaliśmy nową formułę promocji konsumenckiej. Postawiliśmy na  konsekwencję na każdym etapie działań. Zarówno KV (key-visual), jak i komunikacja wizerunkowa, a nawet przewidziane dla uczestników nagrody - wszystko to wspierało główne benefity marki i miało spójny wizerunkowy przekaz.
Komunikacja oparta została na charakterystycznych dla marki zieleniach, a mechanizm promocji angażował już na poziomie produktu. Kluczowe atrybuty marki, czyli smak, jakość, "włoski", oryginalny charakter znalazły odzwierciedlenie w nagrodach pod wspólnym, kulinarnym mianownikiem.

Zaprojektowana przez nas komunikacja marki objęła claim, dokrętkę promocyjną do spotu telewizyjnego oraz dedykowaną zakładkę na oficjalną stronę www i przestrzenną formę zawieszki.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe