newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Na Fabrycznej


Firma Masterm rozpoczyna kolejną inwestycję w Poznaniu. W związku z powyższym potrzebne było przygotowanie od podstaw jej identyfikacji wizualnej, w tym nazwy i logotypu, oraz strategii komunikacji, strony internetowej oraz materiałów wspierających m.in. na nadchodzące targi mieszkaniowe.

Głównym atutem inwestycji jest jej wyjątkowa lokalizacja – w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum miasta, w pełnej energii dzielnicy Wilda, która była kiedyś przemysłowym sercem Poznania. Słowo Fabryczna nie dość, że od razu tę lokalizację komunikuje, to jeszcze doskonale podkreśla industrialną historię okolicy, dlatego zdecydowaliśmy się zostawić ją w nazwie inwestycji.

Osią komunikacji uczyniliśmy miejski styl życia, który prowadzą lub chcieliby prowadzić potencjalni nabywcy mieszkań w tak wyjątkowym miejscu. „Nowe Spojrzenie” - na okolicę, jej styl, zieleń i energię – to claim, który podkreśla fakt, że nowoczesność Na Fabrycznej nie stoi w sprzeczności, lecz doskonale uzupełnia niezwykłą historię dzielnicy.

Więcej: nafabrycznej.pl


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki