newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Pasztet Podlaski. Drosed


Soul & Mind Group Brand Design Akcja sezonowa, którą mieliśmy okazję zaprojektować, miała na celu odmłodzenie marki pasztetów Podlaski. Refreshing marki miał w założeniu zwiększyć rozpoznawalność Podlaskiego na rynku, poszerzyć wiedzę konsumentów o produktach i poinformować o tym, że na rynku pojawiło się nowe, powiększone opakowanie produktu.

Postawiliśmy na odważną, przebojową, nietuzinkową akcję skierowaną do młodego odbiorcy. Kampania marketingowa i wizerunkowa pod nazwą "Nowe opakowanie Podlaskiego - 30% gratis" przeprowadziliśmy dwutorowo. Najpierw powstał profesjonalny, dedykowany marce oficjalny profil w portalu społecznościowym Facebook, a następnie odbył się szereg weekendowych akcji eventowo-promocyjnych w nadmorskich miejscowościach.
Akcja promocyjna oparta była o odważne hasło "Lubię laski. Podlaski.", którego zadaniem było skutecznie przyciągnąć wzrok potencjalnego odbiorcy i wyróżnić produkt na tle konkurencji. Promocja w Social Media poskutkowała tym, że w ciągu kilkunastu dni akcji udało nam się znacząco zwiększyć liczbę fanów fanpage'a Podlaski. Jeśli chodzi o eventy "w terenie", konkursy przeprowadzane nad morzem cieszyły się dużym zainteresowaniem urlopowiczów.

Akcja promocyjna zakończyła się sukcesem - osiągnięto zakładane cele sprzedażowe i dystrybucyjne.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe