newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Peklimar- Strategia brand design i brand development dla nowej marki


Soul & Mind Group Brand Design W ramach realizacji zadania dla Klienta, powstała całościowa architektura nowej marki w portfolio Klienta, czyli m.in. kreacja wizerunkowa oraz sprzedażowa, a także spójna z nimi strategia komunikacji i marketingowa, których głównym zadaniem było skutecznie wesprzeć wejście nowej marki na rynek.Do realizacji tego projektu potrzebna była analiza otoczenia rynkowego, oraz pozycjonowania marek i ich kluczowych kompetencji. Na ich bazie powstała architektura marki Peklimar (umbrella brand - marka parasolowa), rozpoznawalna i silnie kojarzona z wysoką jakością marki Szczęśliwa Siódemka (subbrand), która umożliwiła wprowadzenie komunikacji emocjonalnej.

Opracowana przez nas kompleksowa srategia wprowadzenia Szczęśliwej Siódemki na rynek oparta została na kilku wyróżnikach m.in. rodzinności, co komunikowało samo opakowanie produktu mieszczące 7 sztuk parówek, odpowiednie dla posiłku rodziny w modelu 2+2. Podkreślaliśmy także kulinarność produktu - ten komunikat wsparliśmy m.in. w materiale promocyjnym "Książka kucharska z 77 pomysłami na...", której tytuł swoim tytułem nawiązywał do liczby 7, do siódemki, i utrwalał wizerunek marki w oczach odbiorców.

Oba benefity - rodzinność i kulinarność Szczęśliwej Siódemki - podkreślały wszystkie materiały i kanały marketingowe marki - m.in. strona www, materiały drukowane czy akcja promocyjna, w której można było wygrać duży, rodzinny samochód, oraz szereg nagród atrakcyjnych dla różnych członków rodziny.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe