newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Piotr i Paweł - Imieniny- Kompleksowa strategia akcji promocyjnej jubileuszowego eventu


Soul & Mind Group Brand Design Marka Piotr i Paweł stawia na spójność i konsekwentne działania marketingowe, których istotnym elementem są coroczne imieniny imienników nazwy firmy. Jest to zawsze wyjątkowe wydarzenie, w którym bierze udział nie tylko załoga firmy, lecz także - lub przede wszystkim - Klienci sklepów. Otoczka imienin Piotra i Pawła ma sprawić, że wszyscy, którzy biorą w nich udział, mają opuścić sklep z czymś więcej niż tylko zakupami.

Założenie było więc takie, by strategia marketingowa wydarzenia była jasna, wyraźna i głośna - tak, by dowiedziało się o niej możliwe jak najwięcej potencjalnych klientów. Postawiliśmy na klasyczny, swojski charakter imienin, który wszyscy znamy z rodzinnych imprez - Piotr i Paweł jako solenizant, a Klienci to jego goście. Jedyną różnicą było to, że to Goście, a nie solenizant, byli w tym dniu obdarowywani.

Hasłem przewodnim imprezy imieninowej Klienta brzmiało: "Imieninowe prezenty na życzenie". Na klientów sklepu Piotr i Paweł czekały nie tylko obniżki cen czy promocje produktowe (np. drugi produkt gratis), lecz także rozliczne nagrody-prezenty, które można było wygrać na różne sposoby.

W czasie swojej imieninowej akcji promocyjnej, w supermarkecie "Piotr i Paweł" zrobiono wiele okazyjnych zakupów oraz wygrano ponad 1000 atrakcyjnych nagród. Doroczne ważne wydarzenie w kalendarzu firmy okazało się sukcesem i utrwaliło pozytywny wizerunek marki w oczach odbiorców.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe