newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Spot telewizyjny marki Monini


Soul & Mind Group Brand Design

W trosce o jakość komunikacji Monini - dla której wcześniej powstała kompleksowa strategia marki - postanowiliśmy wzmocnić wizerunek najchętniej kupowanej i wybieranej przez Polaków marki oliwy extra vergine i wykorzystać do tego siłę telewizji.

W tym celu zaprojektowaliśmy 30-sekundową reklamę, której zadaniem było podkreślić pozytywne emocje związane z jedzeniem, ucztę dla zmysłów, jaką jest oliwa z oliwek Monini, a przy tym wydobyć na pierwszy plan smak i jakość produktu, który znakomicie wpisuje się w lifestyle'owy trend.

Był to pierwszy kręcony poza granicami Włoch spot marki Monini, który został wyemitowany w głównych kanałach TV. Znakomita, dopracowana w każdym detalu produkcja stała się dobrym uzupełnieniem dotychczasowych działań reklamowych marki i podkreśliła jej wyjątkowy styl. Także widzowie docenili wysublimowany i jednocześnie wyrazisty charakter spotu.

Reklamę można obejrzeć tutaj: 
https://www.youtube.com/watch?v=f4cT3lKWSGM



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki