newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Weber Extra Klasa
program lojalnościowy


Soul & Mind Group Brand Design Naszym zadaniem było nawiązanie nowych oraz podtrzymanie i utrwalenie dotychczasowych relacji Klienta z firmami budowlanymi, korzystającymi z jego produktów. W tym celu przygotowaliśmy przemyślany, spójny i atrakcyjny system lojalnościowy.

Projekt programu lojalnościowego oparliśmy o nowoczesną platformę komunikacyjną. Część sprzedażowę platformy stanowi system point collection, a akcja zbierania punktów wspierana jest okresowymi aktywnościami podnoszącymi atrakcyjność programu w stosunku do standardowej mechaniki.
Komunikacja z odbiorcą marki została zaprojektowana tak, by odbywała się dwustronnie, czyli aby także użytkownicy platformy mieli możliwość podzielić się swoimi opiniami i preferencjami. Umożliwiło to zastosowanie kodów 3D, które dodatkowo zwiększyło bezpieczeństwo programu. Dzięki temu Klient zyskał dostęp do bardzo cennej wiedzy, zebrał unikatowe dane logistyczne i preferencje swoich odbiorców, co umożliwia lepsze planowanie przyszłych działań. 

Unikatowa konstrukcja programu, przemyślana strategia komunikacji oraz wdrożenie nowatorskich pomysłów pozwoliło zrealizować założone cele na znacznie wyższym, niż pierwotnie zakładaliśmy, poziomie - zarówno w zakresie partycypacji uczestników, jak i pobudzenia ich aktywności.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe