PL / EN
ALFABET MARKI: <br/>A jak audyt marki

ALFABET MARKI:
A jak audyt marki

Lektura artykułu zajmie Ci ok. 1 minuty.

Audyt marki to cykliczny (odbywający się przynajmniej raz na dwa, trzy lata), systematyczny proces oceny kondycji marki, obejmujący wszystkie składowe jej kapitału: znajomość, wizerunek, postrzegana jakość oraz satysfakcja i lojalność klientów.

Diagnoza kondycji marki w danym momencie powinna być postawiona na podstawie wartości wskaźników, jakie marka uzyskała w poprzednim/-ich audycie/-tach, oraz wartości konkurentów w swojej branży.

Audyt marki powinien prowadzić podmiot zewnętrzny, niezwiązany wprost z zarządzaniem daną marką, bo tylko w ten sposób można zapewnić wyważoną, obiektywną, pozbawioną emocji ocenę kondycji marki.

Celem audytu, oprócz tego oczywistego, czyli udzielenia odpowiedzi na pytanie, jak jest, powinno być także wskazanie obszarów do poprawy. Skonfrontowanie aktualnej kondycji marki z doświadczeniem i wiedzą zewnętrznych konsultantów, powinno natomiast poskutkować optymalną strategią dalszego rozwoju marki.

 

Potrzebujesz audytu marketingowego w swojej firmie? 

Jeśli chcesz wykonać kompleksowy audyt marketingowy, najlepiej abyś skorzystał z zewnętrznej opinii osób, z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, które spojrzą na Twoją markę wielopłaszczyznowo.

Ocena Twojej marki oraz produktów lub usług „z lotu ptaka” pozwoli dostrzec potencjały przez Ciebie niezauważone. Od ponad 30 lat przygotowujemy audyty i strategie marketingowe dla wielu marek z różnych branż - zarówno dla światowych brandów, jak i małych, rodzinnych firm. Możemy pomóc także Tobie.

Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do nas lub zadzwoń:

kontakt@soulandmind.pl
+48 61 823 67 60

WRÓĆ DO WPISÓW