ŻABKA | Pieczywo WYPIEKANE

„Czujesz jak pachnie? Poczuj jak chrupie! To pieczywo WYPIEKANE w lokalnym sklepie” – taki przekaz płynie z nowej komunikacji dla świeżego pieczywa dostępnego w sieciach Żabka.

Klient zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w wypracowaniu koncepcji nowej komunikacji dla pieczywa wypiekanego, dostępnego na wyciągnięcie ręki w niemal każdym sklepie Żabka w kraju.

Efektem naszej współpracy jest strona internetowa, na której znajdziecie dedykowany film oraz zdjęcia produktów – za których realizację byliśmy w pełni odpowiedzialni. Zarówno film, jak i zdjęcia ukazały najważniejsze walory dostępnych bułek i bagietek, czyli to co przyciąga klientów wybierając świeże pieczywo – zapach wypiekania, chrupkość podczas krojenia i przepyszny smak.

Pracę rozpoczęliśmy od sesji zdjęciowej oraz ujęć filmowych, będących bazą komunikacji WYPIEKANE. W kolejnym kroku pochyliliśmy się nad słowem – stworzone zostały teksty, które oprócz chwytliwego opisu samego pieczywa, miały podświadomie wywołać chęć jego spróbowania.

Na stworzonej przez nas zakładce: https://www.zabka.pl/wypiekane-pieczywo uporządkowaliśmy portfolio, przedstawiając pełną ofertę dostępną w sieci Żabka. Pojawiły się tam też zdjęcia poszczególnych rodzajów pieczywa.

Wykorzystując zdjęcia sesyjne, Żabka będzie kontynuować promocję pieczywa wypiekanego także w innych kanałach komunikacji: m.in. w gazetkach handlowych, materiałach POS czy w social mediach.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty