Diamant | Koncepcja, projekt www i marketing dla wiosennej akcji sprzedażowej

Co tygryski lubią najbardziej? Słodkości? Konkursy? Wszystko na raz! Dlatego wiosnę rozpoczęliśmy słodkim konkursem, w którym można było popisać się kreatywnością i wygrać bardzo słodkie nagrody od marki Diamant.

Sześć tygodni naszej konkursowej akcji to sześć różnych zadań, które publikowaliśmy na Facebooku. Rozwiązania nagradzaliśmy słodkimi zestawami - rozesłaliśmy 300 nagród! Publikacje wspieraliśmy reklamami na Facebooku, Instagramie, YouTube i w Google Display Network. W tej ostatniej uzyskaliśmy 33 431 506 wyświetleń bannerów. Budowaliśmy więc zasięg, ale i zaangażowanie, skłaniając do komentowania i reagowania na konkursowe posty.

W niemal każdej edycji konkursu Diamant łączył rodziny – internauci chętnie dzielili się swoimi zdjęciami obrazującymi wspólne chwile. Mimo, że większość zgłoszeń prezentowała dzieci, osoby starsze także chętnie udostępniały swój wizerunek, potwierdzając tym samym atrakcyjność konkursu dla wszystkich grup wiekowych. W komentarzach internauci oznaczali przyjaciół, rozszerzając zasięg Konkursowej Wiosny, ale i zachęcając do polubień ich zgłoszenia.

Sukces konkursu sprawił, że przygotowaliśmy też jego edycję letnią i jesienną.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty