PL / EN

Primaverga | Kompleksowa obsługa social mediów

Nasza wieloletnia współpraca z grupą PrimaVega polega głównie na projektowaniu opakowań produktów oraz kompleksowej obsłudze social mediów. Efektywnie budujemy wizerunek producenta sałat jako rzetelnego i innowacyjnego dostawcy tego typu produktów.

PrimaVega to producent i dystrybutor warzyw, który od 2012 roku dostarcza produkty do sklepów w całej Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji, pakowaniu i przechowywaniu m.in. sałat kruchych (lodowej), cykorii, selera naciowego, endywii, sałaty rzymskiej czy rukoli.

Obecny projekt rozpoczął się niedawno, jako odpowiedź na potrzebę zaprojektowania opakowań i wprowadzenia na rynek jednej z marek PlantLove (pisaliśmy już o tej współpracy), należącej do spółki Green Factory. Udana realizacja sprawiła, że klient przekazał nam opiekę nad wizerunkiem kolejnej marki PrimaVega na Facebooku. Poprzez atrakcyjne posty i budowanie coraz większego zasięgu profilu, docieramy z komunikacją do klientów mających tam konta.

W komunikacji zawieramy zarówno treści employer brandingowe, jak i inspiracje kulinarne z wykorzystaniem produktów naszego klienta. Profil obfituje m.in. w posty typu „food porn”, zachęcające do wykorzystywania zielonych sałat w swojej diecie.

Kolejnym zadaniem w ramach współpracy było zaprojektowanie opakowań dla dwóch produktów marki PrimaVega – roszponki i rukoli. Tak, jak wszystkie produkty potrzebują one mocnego wyróżnienia na sklepowej półce. Zastosowaliśmy więc bardzo widoczny eye-catcher, w postaci wyrazistej belki z nazwą produktu. Ponadto, w projekcie graficznym opakowania umieściliśmy zwracający uwagę liść rukoli i roszponki, a także dodaliśmy informację o ich zastosowaniu (do sałatek, kanapek, pizzy itd.). Pod logo producenta dodaliśmy chwytliwe hasło „Codzienna porcja zdrowia” podkreślające prozdrowotne walory produktu.

 

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty