Balviten | Rebranding i strategia marki

Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności bezglutenowej. Długofalowa współpraca polegająca m.in. na przygotowaniu nowej szaty graficznej dotychczasowych oraz nowych opakowań, odświeżonej, interaktywnej strony internetowej, oraz poprowadzenia aktywnej, wspierającej wizerunek marki komunikacji w Social Media (Facebook, Instagram i Youtube) pozwoliła zyskać kilkuset procentowy wzrost zainteresowania marką i jej produktami w sprzedaży.

Pracę rozpoczęliśmy, jak zwykle, od rzetelnej analizy marki i jej rynkowego otoczenia. Na jej bazie stworzyliśmy strategię pozycjonowania marki oraz przełożenie jej na strategię komunikacji. Obejmuje ona spore zmiany w identyfikacji wizualnej – m.in. nowy logotyp oraz KV. Dotychczasową zieleń zmieniliśmy na ożywczy, optymistyczny pomarańcz, który zdecydowanie wyróżnia się na sklepowej półce budując zauważalną, atrakcyjną plamę barwną. Nowe opakowania wsparte są apetycznym zdjęciami dań wykonanymi w naszym studio foto, a także przejrzystymi dopiskami, które wskazują konsumentowi, jak korzystać z produktów. Premiera marki Balviten w nowej odsłonie miała miejsce na międzynarodowych targach IBA w Monachium.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty