Nowy design dla marki Amica

Nowy wygląd płyt indukcyjnych dla marki Amica to przykład wzornictwa, stworzonego przez projektantów działu industrial design Soul & Mind Group we współpracy z działem R&D klienta. Najnowsza realizacja wykonana na zlecenie jednego z wiodących europejskich producentów branży AGD pokazała, że projektowanie produktu to przede wszystkim tworzenie pozytywnego doświadczenia użytkownika, generowanemu dzięki prostej i intuicyjnej obsłudze sprzętu.

Na rynku pojawiły się niedawno nowe płyty indukcyjne marki Amica, których zewnętrzny design powstał przy współpracy zespołu R&D i Product Managementu Amica z działem wzornictwa przemysłowego Soul & Mind. Na zlecenie klienta zaprojektowaliśmy 3 linie nadruków szyb płyt indukcyjnych, które pod kątem wizualnym oraz użytkowym przyciągają do zakupu i są jednymi z najnowszych osiągnięć technicznych w kuchni. Każda z linii została zaprojektowana w celu maksymalnego ułatwienia korzystania z płyt. Oznakowanie pól grzewczych oraz identyfikacja obsługi są przejrzyste, łatwe do zrozumienia oraz estetyczne. Każda z linii występuje w kilku wariantach rozmieszczenia, ilości i przeznaczenia pól grzewczych.

Przy realizacji każdego projektu, kluczową wartością dla Soul & Mind jest projektowanie doświadczenia użytkownika (UX). Grafika paneli sterowania i oznaczenia pól grzejnych zostały zaprojektowane w taki sposób, aby były jak najbardziej intuicyjne i ułatwiały korzystanie z urządzenia. Przygotowując posiłek jesteśmy często zmuszeni wykonywać kilka rzeczy naraz, a prostota w obsłudze sprzętu stanowi ogromne udogodnienie. Właśnie dlatego oprócz przejrzystych paneli sterowania wprowadziliśmy też inne rozwiązania m.in. matowe pola grzewcze, które wskazują na miejsce umieszczenia patelni czy garnka, a także chronią powierzchnię płyty przed zarysowaniem. Zastosowanie takiego efektu zapewnia też nowoczesny wygląd urządzenia.

Efekt wspólnego procesu projektowego można oglądać na stronie producenta – www.amica.pl oraz w największych sieciach handlowych, na niemal całym kontynencie.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty