PL / EN

Zespół strategiczny

Cześć!

Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu ekspertów z zakresu designu, strategii, digitalu, PR-u, projektowania produktu czy fotografii.

Łączymy wiedzę Klienta z naszym doświadczeniem, know-how i kreatywnością. Wypracowujemy strategię dla marki, a następnie dobieramy narzędzia (online i offline), które pozwolą na efektywną realizację wytyczonych celów. Prawie 30 -letnie doświadczenie oraz unikalny miks kompetencji pozwalają nam na kompleksowe i skuteczne podejście do każdego zadania.

Poznaj część naszego teamu
strategicznego:

Maciej Zaremba

Maciej Zaremba

CEO & Chief Strategy Officer

Od 28 lat w branży marketingowej. Współtworzył strategie marek
i komunikacji oraz systemy wsparcia sprzedaży i budowania długoterminowych relacji z Klientami dla wielu marek z bardzo zróżnicowanych branż m.in. Monini, Diamant, Eurocash, Weber Saint-Gobain, Koelner, Develey, Johnnie Walker Black Label, West, Fabryka Mebli BALMA,Schulstadt, Lech Pils, Hawle oraz wielu innych. Brał udział w projektach wzorniczych
m.in dla takich marek jak Amica, Novitus, MaxCom, Farmtrac.
Ukończył liczne kursy, m.in. Oxford Strategic Innovation Program; IDEO U -Unlocking Creativity, Designing Strategy; Designing Business; Insights for Innovation; Posiada certyfikaty IDEO U - Foundations in Design Thinking; Business Innovation Certificate, Certyfikaty The Interaction Design Foundation - User Experience; Emotional Design.
Wykładowca na studiach podyplomowych WSB.

Aleksandra Janowska-Wojtulewicz

Creative Director

W branży reklamowej czynnie od 2001 roku. Jest absolwentką Łódzkiej Akademi Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego. Jej portfolio zawodowe tworzą dziesiątki a nawet setki zrealizowanych projektów w zakresie strategii komunikacji marki, komunikacji w ATL, BTL, DIgital, a także wdrożeniach produktów w obszerze NPD, designu, redesignu i brandingu. Pracowała dla takich marek jak: Amrest: Pizza Hut, KFC, Rossmann, Kruszwica: Kujawski, SmakoWita, Morliny, Krakus, Bahlsen: Hit, Lorenz, Wedel, Mondelez: Milka, Plej, H&M, Peugeot, Mini-Moris, Lisner, Diagio, Wyborowa, Okocim, Harnaś, Energizer, Kamis, Bakalland, Vision Express, Inka, Medicover, Enel-Med, Coty, Rimmel, L'Oréal Paris, Miss Sporty i wielu innych z przewagą branży FMCG.

Aleksandra Janowska-Wojtulewicz
prof. Jacek Kall

prof. Jacek Kall

New Horizons Explorer

Na swoim koncie ma blisko 200 projektów badawczych m.in. WBK, Netia, Śnieżka, Big Star, Fawor, Delecta, Hochland Polska, Rockwool Polska, Winkhaus Polska, Goplana, Kotlin. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor wielu książek m.in. „Zarządzanie portfelem marek”, „Zarządzanie marką”, „Kreowanie silnej marki”, „Strategia produktu” oraz ponad 80 artykułów na temat promocji, reklamy i marki.

Mariusz Bocianowski

Partner & Trade Marketing Expert

Odpowiedzialny w zespole za doradztwo w zakresie efektywnego łączenia planów marketingowych z działaniami wpływającymi na rozwój sprzedaży i implementację handlową. Zdobyte po stronie producentów FMCG w 20 -letniej karierze zawodowej doświadczenie trademarketingowe, wykorzystuje w projektowaniu procesów marketingowych. Specjalizuje się w rozpoznaniu potrzeb marketingowych i dostosowaniu narzędzi trademarketingowych
do realiów i nowych trendów handlowych, systemów sprzedażowych oraz obowiązujących narzędzi SFA niezbędnych do ich efektywnego wdrożenia. W swojej roli odpowiada za rozwój relacji z partnerami
oraz budowanie siły i rozpoznawalności marek.

Mariusz Bocianowski
Bartek Mikosz

Bartek Mikosz

Project Director & Design Management

Odpowiedzialny za dział wzornictwa przemysłowego oraz obszar Design Thinking. Prowadzi projekty w zakresie projektowania produktów i usług dla różnych branż m.in. automotive, AGD, elektronika użytkowa, maszyny przemysłowe, maszyny rolnicze etc.

Realizował projekty wzornicze dla takich firm jak: Amica, Zelmer, Romet, Melex, Autosan, Hendi (Holandia), Farmtrac Europe, Escorts Group (Indie), Metalfach, Kwazar, Vammas, Novitus, Maxcom, Eckert, czy wiele innych z różnych branż.
Absolwent studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie i Marketing Wydziału Prawa i Administracji UAM oraz studiów podyplomowych
z Design Management.

Marcin Stefański

Head of Digital

Ponad 25 - letnie doświadczenie w branży reklamowej od lat wykorzystuje skutecznie w digital marketingu. Zajmuje się konsultingiem strategicznym, który łączy świat online z obszarami marketingu i sprzedaży.
Realizował liczne projekty strategiczne i komunikacyjne w kanale digital na rynku polskim dla różnych branż. W Agencji odpowiada za zespół digital m.in.: webdesign, webdevelopment, social media, kampanie w systemach FB Ads, Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads oraz analitykę.
Absolwent licznych szkoleń i kursów związanych ze strategiami digital i performance marketingiem w tym DMI Pro w Digital Marketing Institute.

Marcin Stefański
Anita Zaremska - Trzaska

Anita Zaremska - Trzaska

Strategic Planner

W branży marketingowej od ponad 20 lat. Jej portfolio zawodowe tworzą dziesiątki zrealizowanych projektów: od budowy strategii marki, rebranding, po realizację kampanii wizerunkowych i aktywizujących sprzedaż z wykorzystaniem zarówno narzędzi ATL, BTL, jak i digital marketingu. Posiada doświadczenie w obszarze marketingu usług (bankowych, edukacyjnych i rozrywkowych). Pracowała dla takich marek jak: Helios, Spółdzielcza Grupa Bankowa, TEB Edukacja. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie
i Marketing Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studium Doktoranckiego
w katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego
w Poznaniu. Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych WSB oraz trener prowadzący szkolenia z obszaru organizacji działań marketingowych w firmie.

Michał Kwiatkowski

Client Service Director & Brand Strategy and Communication Expert

Przez ponad 20 lat brał udział w realizacji kilkuset projektów brandingowych, strategicznych i kampanii reklamowych o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym. Posiada unikalne i kompleksowe doświadczenie łączące różne obszary marketingu: strategię, badania, komunikację marek, branding (kreacja marek, projektowanie opakowań).

Pracował między innymi dla: Totalizatora Sportowego, Nowej Ery, Grupy Onet, drogerii Rossmann, Grupy Hortex, mBanku, Banku Pocztowego, sieci Mediaexpert, sklepów Stokrotka, sklepów Żabka, Kamisa, Herbapolu, USP Zdrowie, Merck-Schering, UCB Pharma, Kompanii Piwowarskiej, Orlenu, sosów Łowicz, soków Fortuna.

Michał Kwiatkowski

Nasze doświadczenie:

  • ponad 100 projektów w zakresie doradztwa strategicznego
  • projekty na wielu płaszczyznach strategiczno - kreacyjnych dla ponad 500 marek
  • 5000 SKU wdrożonych na rynek

Nasze główne kompetencje: