Dobra kaloria | Koncepcja i opakowania dla nowej marki roślinnej

Na rynku coraz bardziej widoczny jest trend spożywania mniejszej ilości mięsa. Prawie 60% Polaków deklaruje że je, bądź chce jeść mniej mięsa, co czyni ich tzw. flexitarianami. Jest to bezpośrednio powiązane z rosnącą świadomością żywieniową społeczeństwa i troską o środowisko naturalne oraz zwierzęta hodowlane.

Dobra Kaloria - nasz Klient postanowił wprowadzić na rynek roślinne burgery i klopsy w wersji conveniance rozszerzając tym samym swoje portfolio o produkty obiadowe. Produkty te smakują jak mięso, mimo że nie mają go w składzie, podobnie jak soi, konserwantów, barwników, glutaminianu i fosforanu. Dania te są w pełni roślinne, w dużej mierze ich skład opiera się o kiełki.

W oparciu o zdjęcia zrobione w naszym studio photo wspólnie z naszym klientem zaprojektowaliśmy layouty opakowań, które w wyraźny sposób komunikują atuty produktu i jego przynależność do półki ''clean label".

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty