PL / EN

Frutina | Design opakowania płatków śniadaniowych

Nestlé jest największym przedsiębiorstwem spożywczym na świecie oraz światowym liderem w produkcji płatków śniadaniowych, odżywek dziecięcych, mleka w proszku, kawy rozpuszczalnej, lodów, wód mineralnych oraz karmy dla zwierząt. Jedną z jej marek jest FRUTINA. To dla niej przygotowaliśmy rebraning opakowania.

Nasz klient, producent płatków śniadaniowych NESTLE, postanowił odświeżyć opakowania swojej marki FRUTINA. Nowy design miał wpisywać się w wyodrębniony w insightach konsumenckich trend prozdrowotności oraz wyraźny zwrot w stronę natury.

Żeby zrealizować cel, postanowiliśmy sięgnąć do analogicznych cech samego produktu Frutina - a konkretnie do tego, że jest połączeniem chrupiących płatków z pełnego ziarna pszenicy oraz rodzynek i jabłek pochodzących z polskich sadów - i lepiej niż dotąd podkreślić je w komunikacji.

Nowy logotyp, podobnie jak przedtem, bazuje na symbolu kłosa, choć jest dużo lżejszy, prostszy i bardziej minimalistyczny. Pozostawiliśmy motyw łyżki, która jednoznacznie kojarzy się ze śniadaniem i płatkami, umieszczając ją jednak wraz ze smakowitym demo produktowym w samym centrum opakowania, otaczając najważniejszymi informacjami o składnikach i najważniejszych atrybutach produktu. Pozycjonowanie marki dopełnia stylizowane na teksturę tło.

W procesie rebrandingu udało się zrealizować wszystkie założone wcześniej cele. Odświeżone opakowanie jest nie tylko nowoczesne, lecz także na pierwszy rzut oka komunikuje to, że płatki Nestle FRUTINA są idealną propozycją dla wszystkich świadomych, zorientowanych na dobre samopoczucie konsumentów.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty