PL / EN

Joanna | Design opakowań dla serii produktów after covid19

Dobrze znana Polakom marka Joanna od wielu lat oferuje szerokie portfolio kosmetyków do codziennej i profesjonalnej pielęgnacji. Ceniona jest między innymi za to, że śledzi trendy i wciąż udoskonala swoją ofertę, rozbudowując ją o produkty odpowiadające na konkretne potrzeby odbiorców. Jedną z nich jest seria produktów AFTER COV19.

W odpowiedzi na badania dotyczące ozdrowieńców po przebyciu COVID 19, Joanna zdecydowała się wprowadzić na rynek produkty, które pomogą im uporać się z problemem wypadających włosów.

Naszym zadaniem było wspomóc markę od strony graficznej i stworzyć layout opakowań dla serii zupełnie nowych produktów specjalistycznych. Projektując opakowania używaliśmy terminu COVID 19, by trafić bezpośrednio do osób w trakcie rekonwalescencji, a także ułatwić odróżnienie tej profesjonalnej serii od innych, codziennych produktów. Stalowa szarość komunikuje profesjonalizm, a czerwone napisy przyciągają wzrok i jednoznacznie kojarzą się ze wsparciem leczniczym. Prostą i czytelną komunikację benefitów wspomaga prosta rycina, z której wyraźnie można odczytać, że terapia tymi kosmetykami ma pozytywny wpływ na włosy.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty