PL / EN

Dr Irena Eris | Design opakowań Lirene Stop

Opis podstawowy:
Lirene to polska firma, prowadzona przez kobiety-ekspertów, mająca w swojej ofercie szeroką gamę kosmetyków.

Zadanie Brand Design:
Odświeżenie wizerunku i nowy projekt opakowań kremów do stóp marki Lirene.

Projekt i realizacja:
Linia kremów do stóp marki Lirene odpowiada konkretnym potrzebom i usuwa konkretne problemy, dlatego identyfikacja wizualna powinna to maksymalnie podkreślać. Projekt graficzny opakowań opiera się na słowie STOP, które można kojarzyć dwojako: ze stopą, czyli tym, do czego przeznaczony jest krem Lirene, oraz ze słowem, które sugeruje koniec, zaprzestanie. Do słowa STOP dodaliśmy nazwy dolegliwości, które usuwają kremy Lirene i powstały czytelne komunikaty: STOP rogowaceniu, STOP szorstkości, itd. Identyfikacja wizualna opiera się na kontraście bieli tła oraz koloru przypisanego danej wersji kosmetyku.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty