PL / EN

Nestlé | Nowe opakowania batonów musli

Nestlé zwróciło się do nas z prośbą o unowocześnienie opakowań batonów musli. Na warsztat wzięliśmy nie tylko wygląd opakowania, ale i uporządkowanie komunikatów graficznych, wyróżnienie najważniejszych cech produktów oraz apetyczne zaprezentowanie dema produktowego.

Zadaniem naszej agencji było podkreślenie naturalnych, zdrowych składników oraz graficzne wyróżnienie deskryptorów smakowych. Stworzone przez nas projekty otrzymały prosty, przejrzysty układ, a także ciepłą kolorystykę nawiązującą do bazowych składników batonów – truskawki, banana, wiśni oraz czekolady. Przyciągające barwy czerwieni, żółtego, fuksji oraz brązu dobrze skomponowały się ze zdjęciami autorstwa naszego studia foto, które umieściliśmy w prawym rogu opakowań.

Po lewej stronie wszystkich opakowań batonów musli zastosowaliśmy integralny zielony pasek pokazujący logo pełnego ziarna – głównego składnika batonów: „Whole Grain – No.1 Ingriedient. Przekaz o naturalnym, zdrowym składzie produktów Nestlé wzmocniliśmy centralnym komunikatem wyróżnionym poprzez ramkę „Made with OATS”. Zastosowaliśmy też papierową fakturą opakowania nawiązującą do ekologiczności produktu.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty