Czy masz uROIone wydatki marketingowe?
Jak dysponować budżetem marketingowym? Odpowiedź jest prosta - efektywnie. Czy jednak zawsze wiadomo, jak to zrobić? ...więcej >
Koniec epoki know-how.
Podejście do strategii i wzornictwa produktu zmienia się. Już nie tylko doświadczenie czy portfolio prac decydują o podjęciu współpracy z danym zespołem projektowym. Dziś na wybór projektanta wpływa jego świadomość uwarunkowań biznesowych, umiejętność przeprowadzenia obserwacji i badań oraz wykorzystania wyciągniętych z nich wniosków w procesie projektowym, zdolność do weryfikacji przypuszczeń i, przede wszystkim, myślenie ścieżką i doświadczeniem użytkownika....więcej >
Komunikacja na Facebooku – czy robisz to dobrze?
Doświadczenie marki, czyli to, jak ją odczuwa i zapamiętuje odbiorca, to efekt wielu złożonych procesów percepcyjnych. Powstaje nie tylko podczas kontaktu z produktem czy usługą, ale także jest zależne od innych działań, m.in. od komunikacji marki, obsługi klienta, procesu sprzedaży czy publikowanych w Internecie treści. Szczególną rolę odgrywają w dzisiejszym świecie publikacje na Facebooku – największym pod kątem liczby użytkowników serwisie social media w Polsce i na świecie. Czy jesteś pewien, że dobrze wykorzystujesz to potężne medium?...więcej >
Marketing w koronie
Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu (takich jak obecnie), jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy, zastanów się, jak efektywniej wydawać pieniądze „tu i teraz”, a przy tym zapewnić firmie przewagę nad konkurentami w przyszłości. Działy marketingu stają obecnie przed ogromnym wyzwaniem. Jak temu sprostać?...więcej >