newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

CYFROWA FALA WZBIERA NIERÓWNOMIERNIE

czyli kto i dlaczego boi się technologii
Często spotykany w Polsce obrazek – kolejka przy kasach biletowych na dworcu kolejowym albo w McDonald’sie, a obok ekrany dotykowe, z których nikt nie korzysta. Tak bardzo uwielbiamy bezpośrednią obsługę przez sprzedawców? A może jednak boimy się technologii?...

więcej >

3 RAZY 0


Dawniej działania komunikacyjne budujące znajomość i wizerunek marki menedżerowie opierali na specyfice poszczególnych mass mediów....

więcej >

JAK NIE STRACIĆ RYNKOWEJ OKAZJI?

Czyli bez strategii ani rusz
Udało Ci się założyć firmę? Przed Tobą wiele różnych problemów i wyzwań! Choć w ich natłoku mogłoby się wydawać, że wypracowanie strategii konkurowania jest sprawą najmniej istotną, nie odkładaj tej sprawy na bok. Owszem, przy małej skali działania brak strategii nie przeszkadza, jednak celem biznesu jest jego rozwój i coraz większy zysk. Zasada „kto się nam trafi, temu sprzedamy" świetnie działa tylko do czasu....

więcej >

POLISHOPA 2018 za nami – z czym z niej wracamy?

Każdy z nas ma swój przepis na Design Thinking
Uczestnicy nie tylko z Polski, lecz także ze świata, prelekcje, wykłady i warsztaty, networking – tegoroczna, piąta już z rzędu konferencja „Polishopa Design Thinking” w Operze Nova w Bydgoszczy, obfitowała we wrażenia. Czego o tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w oparciu o zrozumienie problemów i potrzeb dowiedzieliśmy się od zwolenników i praktyków tej metodologii przez te kilka dni?...

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe