newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

Mózg gadzi - jak wykorzystać go w komunikacji marki?



Od setek tysięcy lat mózg gadzi jest odpowiedzialny za przetrwanie organizmu: oddychanie, bicie serca, ale też instynktowne reakcje „walczyć czy uciekać”. Wiele z zakodowanych w mózgu gadzim zachowań (np. gromadzenie zapasów jedzenia) z trudnością poddaje się zmianom, bowiem odpowiadają one za utrzymanie organizmu w dobrej kondycji. Mózg gadzi nie jest zdolny do uczenia się na podstawie doświadczeń – on powtarza automatycznie pewne wzorce zachowań, które mają charakter impulsywny a czasami wręcz obsesyjny czy rytualny....

więcej >

Rynek reklamy mobilnej w Polsce i na świecie



Tegoroczne wydatki reklamowe mają w skali globalnej sięgnąć progu blisko 600 mld USD, z czego wg prognoz ponad jedna czwarta lokowana będzie w kampanie cyfrowe (w Wielkiej Brytanii niemal połowa), a jedna dziewiąta w komunikację mobilną. Udział reklamy mobilnej w niemieckim rynku wynosi 7,5%, w największym światowym rynku reklamy, czyli amerykańskim – 15%, a w brytyjskim aż 18,5%. A w Polsce?...

więcej >

3 sposoby dotarcia do leniwego mózgu konsumenta



Mózg - jego ciężar stanowi tylko 2% całkowitej masy naszego ciała, a szacuje się, że aby mógł sprawnie pracować, potrzebuje około 20% dostarczanej codziennie energii. Można o nim powiedzieć – choć to oksymoron - że to „bardzo pracowity leń”. Dlaczego?...

więcej >

Budowanie marki na cudzym majątku?



Chodzi o majątek, którymi ludzie dobrowolnie chcą dzielić się między sobą. „Ekonomia oparta na dzieleniu się”, „społecznościowy system wymiany”, „pożyczanie i wymiana zamiast kupowania” to fenomen, który od kilku lat rewolucjonizuje światowe gospodarki. „Sharing economy” zwana też „peer-to-peer economy” nie ma jeszcze swojego polskiego odpowiednika i - wbrew pozorom – nie jest to problem wyłącznie językowy ...

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe