newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

Budowanie marki na cudzym majątku?



Chodzi o majątek, którymi ludzie dobrowolnie chcą dzielić się między sobą. „Ekonomia oparta na dzieleniu się”, „społecznościowy system wymiany”, „pożyczanie i wymiana zamiast kupowania” to fenomen, który od kilku lat rewolucjonizuje światowe gospodarki. „Sharing economy” zwana też „peer-to-peer economy” nie ma jeszcze swojego polskiego odpowiednika i - wbrew pozorom – nie jest to problem wyłącznie językowy ...

więcej >

Prawdziwe kłamstwa, czyli motywy konsumenckich wyborów.



Konsumenci pytani o swoje potrzeby czy decyzje zakupowe, zawsze mówią dużo i chętnie, nie zawsze jednak jest to zgodne z prawdą. Nie oznacza to bynajmniej, że kłamią, gdyż to nie miałoby sensu. Badania konsumenckie robi się przecież po to, żeby zaoferować produkt jak najlepiej odpowiadający ich potrzebom i większość z nich doskonale zdaje sobie z tego sprawę...

więcej >

Powrót do steka, czyli jaka jest Twoja strategia innowacji?



To nie jest żaden zbieg okoliczności, że marki Apple, Google, Microsoft oraz IBM znajdują się aktualnie nie tylko w pierwszej dziesiątce najsilniejszych marek wg Interbrand, ale też w pierwszej dziesiątce...

więcej >

Nie o same obrazki chodzi - czyli o istocie brand design



Marka dla nabywcy zwykle znaczy coś innego niż marka dla jej właściciela. Menedżerowie traktują proces budowania marki jako zbiór kilku decyzji, których „odfajkowanie” miałoby zagwarantować sukces rynkowy...

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe