newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

Prawdziwe kłamstwa, czyli motywy konsumenckich wyborów.



Konsumenci pytani o swoje potrzeby czy decyzje zakupowe, zawsze mówią dużo i chętnie, nie zawsze jednak jest to zgodne z prawdą. Nie oznacza to bynajmniej, że kłamią, gdyż to nie miałoby sensu. Badania konsumenckie robi się przecież po to, żeby zaoferować produkt jak najlepiej odpowiadający ich potrzebom i większość z nich doskonale zdaje sobie z tego sprawę...

więcej >

Powrót do steka, czyli jaka jest Twoja strategia innowacji?



To nie jest żaden zbieg okoliczności, że marki Apple, Google, Microsoft oraz IBM znajdują się aktualnie nie tylko w pierwszej dziesiątce najsilniejszych marek wg Interbrand, ale też w pierwszej dziesiątce...

więcej >

Nie o same obrazki chodzi - czyli o istocie brand design



Marka dla nabywcy zwykle znaczy coś innego niż marka dla jej właściciela. Menedżerowie traktują proces budowania marki jako zbiór kilku decyzji, których „odfajkowanie” miałoby zagwarantować sukces rynkowy...

więcej >

Marki handlowe będą rosły w siłę


Soul & Mind Group - Brand Design
Do niedawna traktowano je jako gorszą alternatywę dla wiodących marek producentów. Dziś, co szósty wydany na świecie dolar czy euro przeznaczany jest na zakup produktu markowanego przez detalistę, a nie producenta...

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe