newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

Nie o same obrazki chodzi - czyli o istocie brand design


Marka dla nabywcy zwykle znaczy coś innego niż marka dla jej właściciela. Menedżerowie traktują proces budowania marki jako zbiór kilku decyzji, których „odfajkowanie” miałoby zagwarantować sukces rynkowy...

więcej >

Marki handlowe będą rosły w siłę


Do niedawna traktowano je jako gorszą alternatywę dla wiodących marek producentów. Dziś, co szósty wydany na świecie dolar czy euro przeznaczany jest na zakup produktu markowanego przez detalistę, a nie producenta...

więcej >

Już nie NPS, ale BAI - czyli jak word-of-mouse zastępuje word-of-mouth


Marketingowcy od dawna poszukują odpowiedzi na kluczowe dla nich pytanie: jak oceniana jest dana marka?...

więcej >

Mniej czasu na proces wybierania marki


W związku z upowszechnianiem urządzeń mobilnych zaczynamy inaczej kupować...

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe