Budowanie marki na cudzym majątku?
Chodzi o majątek, którymi ludzie dobrowolnie chcą dzielić się między sobą. „Ekonomia oparta na dzieleniu się”, „społecznościowy system wymiany”, „pożyczanie i wymiana zamiast kupowania” to fenomen, który od kilku lat rewolucjonizuje światowe gospodarki. „Sharing economy” zwana też „peer-to-peer economy” nie ma jeszcze swojego polskiego odpowiednika i - wbrew pozorom – nie jest to problem wyłącznie językowy ...więcej >
Prawdziwe kłamstwa, czyli motywy konsumenckich wyborów.
Konsumenci pytani o swoje potrzeby czy decyzje zakupowe, zawsze mówią dużo i chętnie, nie zawsze jednak jest to zgodne z prawdą. Nie oznacza to bynajmniej, że kłamią, gdyż to nie miałoby sensu. Badania konsumenckie robi się przecież po to, żeby zaoferować produkt jak najlepiej odpowiadający ich potrzebom i większość z nich doskonale zdaje sobie z tego sprawę...więcej >
Powrót do steka, czyli jaka jest Twoja strategia innowacji?
To nie jest żaden zbieg okoliczności, że marki Apple, Google, Microsoft oraz IBM znajdują się aktualnie nie tylko w pierwszej dziesiątce najsilniejszych marek wg Interbrand, ale też w pierwszej dziesiątce...więcej >
Nie o same obrazki chodzi - czyli o istocie brand design
Marka dla nabywcy zwykle znaczy coś innego niż marka dla jej właściciela. Menedżerowie traktują proces budowania marki jako zbiór kilku decyzji, których „odfajkowanie” miałoby zagwarantować sukces rynkowy...więcej >