newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

Wykorzystaj potencjał designu!



Przyjęło się nazywać designerskim coś o przesadnej, wybujałej, w skrajnych przypadkach wręcz komicznej formie. Przez pejoratywne konotacje tego słowa, sam design traci na znaczeniu, stając się synonimem sztuki dla sztuki, ładnym kaprysem, na którym marka niewiele korzysta. Nic bardziej błędnego. Gdy jakość produktów jest zbliżona, przestaje także działać argument ceny, to właśnie design pomoże wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie zawalczyć o uwagę konsumenta....

więcej >

Jak stworzyć nową markę?



Wg tradycyjnych definicji marki, to jej identyfikatory – takie, jak nazwa, logotyp, czy identyfikacja wizualna - mają kluczowe znaczenie gdy przychodzi nam odróżnić ją od innych. Czy to jednak wystarczy, by nabywca jednoznacznie rozpoznał naszą ofertę na tle konkurencji? Czy budowanie marki powinno sprowadzać się wyłącznie do wymyślenia unikalnej nazwy i logo? ...

więcej >

Trial – tajna broń marketingowca w walce o klienta.



Programy lojalnościowe oraz karty stałego klienta – ich popularność powinna dawać do myślenia specjalistom ds. marketingu. Ale czy na pewno są one tym, na czym powinni się skupić? Czy rynkowa matematyka uzasadnia ten kierunek działań? Inaczej: czy powinniśmy dbać o ‘wracających do marki’ czy przyciągać do niej nowych klientów? Odpowiedź, szczególnie w kategoriach FMCG, nie jest niestety, oczywista....

więcej >

„Fokusy” czyli o czym powinieneś wiedzieć, a nie miałeś kogo zapytać.



Fokusy - ta metoda badawcza bywa nadużywana, a jej wyniki nadinterpretowane, jeśli jednak wiemy, jak ją stosować, dostarczy nam wielu interesujących wyników. Przeczytaj!...

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe