newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Dopasuj i rozwijaj swój biznes w dobie koronawirusa

Mamy narzędzia, by sprzedać Twój produkt online

Nie mamy antidotum na koronowirusa, ale jeśli Twoja firma odczuwa negatywnie efekty pandemii, znamy i możemy wdrożyć "terapię", po której Twoje obroty znowu wrócą do poziomów sprzed pandemii i co więcej, będą miały potencjał na stabilny wzrost. Jeśli do tej pory nie wyobrażałeś sobie swojego biznesu prowadzonego on-line, skontaktuj się z nami a my postaramy się jak najszybciej przeprojektować go w taki sposób, by Twoi dotychczasowi klienci mogli być nimi nadal, a nowi, łatwo i skutecznie trafili na Twoją ofertę w internecie.

Pandemia koronowirusa zachwiała gospodarką i to drastycznie. Widać to choćby na polskiej giełdzie, na której zaobserwowano ponad 25-procentowy spadek WIG20, będący jednym z największych spadków w całej historii GPW. Efekty rozprzestrzeniania się choroby odczuły też mniejsze firmy, które niemal z dnia na dzień straciły klientów, w kanale sprzedaży tradycyjnej.
Zamknięte restauracje, siłownie, kina, miejsca kultury czy handlu – to jedne z najbardziej wrażliwych na efekt skali pandemii miejsc, które pod wpływem rządowych obostrzeń i zaleceń dotyczących bezpieczeństwa konsumentów, musiały zamknąć swoje placówki, tym samym świadomie zmniejszyć swoje przychody.
Ostatnie dni udowadniają jednak, że ograniczenia stacjonarnych placówek można skutecznie przekuć w sukces nowego kanału dotarcia do klientów. W dobie kryzysu, szukajmy możliwości rozwoju i ekspansji, nie dajmy wygrać chorobie.

Dzięki internetowi, jesteś bliżej Klienta.

Wiedząc, że Twój Klient najprawdopodobniej właśnie teraz jest w Internecie, podobnie jak większość Twoich konkurentów, dobrze, abyś Ty też tam był. Aktywność internautów w dobie pandemii koronawirusa zwiększyła się. W obawie przed zarażeniem, konsumenci pozostają w domach i chętniej dokonują zakupów online. Przeglądają dziesiątki stron, z treściami indywidualnie dopasowanymi do ich profilu. Wszystko za sprawą sprawdzonych narzędzi digital marketingu.  Internauta otwierając kolejną stronę otrzymuje od nas to, czego potrzebuje – wyświetlane produkty, których właśnie szuka, które w najbliższych dniach, a nawet dzisiaj zakupi. Wzrost zakupów online potwierdza branża e-commerce i firmy, które niedawno otworzyły własne sklepy internetowe, a  efekt pandemii przełożył się na wzrost zakupów w ich nowym kanale sprzedaży.
Według danych publikowanych przez jeden z największych portali analiz statystycznych i biznesowych w Internecie, wzrost sprzedaży globalnej za pośrednictwem platform e-commerce wyniesie w 2023 roku oszałamiającą kwotę 6.54 tryliona dolarów amerykańskich. Dla większości z nas jest to niewyobrażalna suma, która potwierdza siłę sprzedaży online. W odniesieniu do roku 2018, jest to więc wzrost o ponad 50 proc. Podążając za tymi statystykami, wnioski świadczące o zasadności inwestycji we własne rozwiązania e-commerce nasuwają się same.
Dodatkowo, analizy opracowane przez jedną z największych platform SaaS w obszarze e-commerce – Shopify dowodzą, że relacje pomiędzy klientem a sprzedawcą stają się równie ważne w Internecie, jak w tradycyjnych kontaktach face-to-face. Utrzymywanie dobrych stosunków nie jest już tak jednoznaczne. Użytkownicy e-commerce cenią sobie właściwe i bezpieczne przechowywanie swoich danych osobowych, personalizację ścieżki zakupowej oraz samych produktów, a także szybkość obsługi – w zamian odwdzięczają się lojalnością wobec sprzedawcy. Warto jednak mądrze podejść do stworzenia e-sklepu lub skonsultować usługę ze specjalistą, aby poniesione koszty implementacji systemu zwróciły się jak najszybciej, a sklep na siebie efektywnie zarabiał. Mamy za sobą dziesiątki wdrożeń, dlatego zachęcamy do skonsultowania z nami nowej koncepcję rozwoju sprzedaży Twoich produktów online. Znając nowoczesne narzędzia marketingu internetowego i wiedząc, jak je skutecznie wdrażać, pomogliśmy wielu firmom – teraz chcemy pomóc Tobie!
Coraz więcej firm lokuje znaczną część swojego biznesu właśnie w działania online, które mają dziś niebagatelne znaczenie. Zachęcamy do kontaktu, aby wspólnie znaleźć dla Twojego biznesu optymalny plan!

PAMIĘTAJ! Obecność marki w internecie zyska także po ustaniu pandemii, a Ty być może rozwiniesz swój biznes do tego stopnia, że stanie się bardziej dochodowy niż tradycyjne formy dotarcia do klienta.






Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe