newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.



Na rynku coraz bardziej widoczny jest trend spożywania mniejszej ilości mięsa. Prawie 60% Polaków deklaruje że je, bądź chce jeść mniej mięsa, co czyni ich tzw. flexitarianami. Jest to bezpośrednio powiązane z rosnącą świadomością żywieniową społeczeństwa i troską o środowisko naturalne oraz zwierzęta hodowlane.

Dobra Kaloria - nasz Klient postanowił wprowadzić na rynek roślinne burgery i klopsy w wersji conveniance rozszerzając tym samym swoje portfolio o produkty obiadowe. Produkty te smakują jak mięso, mimo że nie mają go w składzie, podobnie jak soi, konserwantów, barwników, glutaminianu i fosforanu. Dania te są w pełni roślinne, w dużej mierze ich skład opiera się o kiełki.

W oparciu o zdjęcia zrobione w naszym studio photo wspólnie z naszym klientem zaprojektowaliśmy layouty opakowań, które w wyraźny sposób komunikują atuty produktu i jego przynależność do półki ''clean label".



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Nowy klejnot w koronie Książęcego!


Kolekcja Specjalności powiększa się o Weizen - orzeźwiające pszeniczne piwo typu bawarskiego, w którym pobrzmiewają owocowo-korzenne i ziołowe nuty. Podobnie jak pozostałe, jego etykieta została zaprojektowana przez naszych grafików i dzięki temu wpisuje się idealnie w stworzoną przez nas identyfikację wizualną tej wyjątkowo smacznej kolekcji.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Projekt opakowań jogurtów proteinowych PRO GO


Konsumenci podczas zakupów spożywczych coraz chętniej sięgają po produkty funkcjonalne. W odpowiedzi na taką potrzebę powstał wysokobiałkowy jogurt PRO GO. Naszą pracę rozpoczęliśmy od stworzenia odpowiedniej nazwy i logotypu. Z myślą o grupie docelowej produktu zbudowaliśmy je na elementach kojarzących się z ruchem, mocą i dynamiką.

Następnie zaprojektowaliśmy opakowanie komunikujące najważniejsze atuty produktu, czyli wysoką zawartość białka i ciekawe warianty smakowe. Jogurty pojawiły się w sklepach równocześnie z zaprojektowanymi przez nas materiałami wspierającymi sprzedaż.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Rebranding opakowania


Nasz klient, producent płatków śniadaniowych NESTLE, postanowił odświeżyć opakowania swojej marki FRUTINA. Nowy design miał wpisywać się w wyodrębniony w insightach konsumenckich trend prozdrowotności oraz wyraźny zwrot w stronę natury.

Żeby zrealizować cel, postanowiliśmy sięgnąć do analogicznych cech samego produktu Frutina - a konkretnie do tego, że jest połączeniem chrupiących płatków z pełnego ziarna pszenicy oraz rodzynek i jabłek pochodzących z polskich sadów - i lepiej niż dotąd podkreślić je w komunikacji.

Nowy logotyp, podobnie jak przedtem, bazuje na symbolu kłosa, choć jest dużo lżejszy, prostszy i bardziej minimalistyczny. Pozostawiliśmy motyw łyżki, która jednoznacznie kojarzy się ze śniadaniem i płatkami, umieszczając ją jednak wraz ze smakowitym demo produktowym w samym centrum opakowania, otaczając najważniejszymi informacjami o składnikach i najważniejszych atrybutach produktu. Pozycjonowanie marki dopełnia stylizowane na teksturę tło.

W procesie rebrandingu udało się zrealizować wszystkie założone wcześniej cele. Odświeżone opakowanie jest nie tylko nowoczesne, lecz także na pierwszy rzut oka komunikuje to, że płatki Nestle FRUTINA są idealną propozycją dla wszystkich świadomych, zorientowanych na dobre samopoczucie konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Projekt etykiet


Tyskie Browary Książęce ma swoją kolekcję specjalności - Piwa Książęce, dla których zaprojektowaliśmy etykiety!

Na przestrzeni ostatnich lat rynek piwa dynamicznie się zmienia. Książęce to seria piw, która odpowiada na aktualne trendy panujące wśród konsumentów ceniących różnorodność.

Zadbaliśmy o to, aby łatwo je było odnaleźć na półkach sklepowych. Na etykietach wyeksponowaliśmy komunikaty, które w wyraźny sposób informują o najważniejszych cechach wszystkich smaków z kolekcji, co znacznie ułatwi piwoszom poznanie każdego z nich.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Baron Excellent we współpracy z naszymi kreatorami wprowadził na rynek nową linię produktów - Choco Cups. Nadziewane czekoladowe krążki są odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów względem składu produktów. W składzie Choco Cups nie ma oleju palmowego, ani tłuszczów trans.

Zadbaliśmy o to, aby wygląd tych przysmaków przyciągał wzrok konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe