newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.



Nasz klient, producent płatków śniadaniowych NESTLE, postanowił odświeżyć opakowania swojej marki FRUTINA. Nowy design miał wpisywać się w wyodrębniony w insightach konsumenckich trend prozdrowotności oraz wyraźny zwrot w stronę natury.

Żeby zrealizować cel, postanowiliśmy sięgnąć do analogicznych cech samego produktu Frutina - a konkretnie do tego, że jest połączeniem chrupiących płatków z pełnego ziarna pszenicy oraz rodzynek i jabłek pochodzących z polskich sadów - i lepiej niż dotąd podkreślić je w komunikacji.

Nowy logotyp, podobnie jak przedtem, bazuje na symbolu kłosa, choć jest dużo lżejszy, prostszy i bardziej minimalistyczny. Pozostawiliśmy motyw łyżki, która jednoznacznie kojarzy się ze śniadaniem i płatkami, umieszczając ją jednak wraz ze smakowitym demo produktowym w samym centrum opakowania, otaczając najważniejszymi informacjami o składnikach i najważniejszych atrybutach produktu. Pozycjonowanie marki dopełnia stylizowane na teksturę tło.

W procesie rebrandingu udało się zrealizować wszystkie założone wcześniej cele. Odświeżone opakowanie jest nie tylko nowoczesne, lecz także na pierwszy rzut oka komunikuje to, że płatki Nestle FRUTINA są idealną propozycją dla wszystkich świadomych, zorientowanych na dobre samopoczucie konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Projekt etykiet


Tyskie Browary Książęce ma swoją kolekcję specjalności - Piwa Książęce, dla których zaprojektowaliśmy etykiety!

Na przestrzeni ostatnich lat rynek piwa dynamicznie się zmienia. Książęce to seria piw, która odpowiada na aktualne trendy panujące wśród konsumentów ceniących różnorodność.

Zadbaliśmy o to, aby łatwo je było odnaleźć na półkach sklepowych. Na etykietach wyeksponowaliśmy komunikaty, które w wyraźny sposób informują o najważniejszych cechach wszystkich smaków z kolekcji, co znacznie ułatwi piwoszom poznanie każdego z nich.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Baron Excellent we współpracy z naszymi kreatorami wprowadził na rynek nową linię produktów - Choco Cups. Nadziewane czekoladowe krążki są odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów względem składu produktów. W składzie Choco Cups nie ma oleju palmowego, ani tłuszczów trans.

Zadbaliśmy o to, aby wygląd tych przysmaków przyciągał wzrok konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Rebranding opakowań


Sieć sklepów Biedronka postawiła na odświeżenie wizerunku swojej marki własnej - Swojska Chata, pod którą oferuje tradycyjne dania "jak u mamy". Gotowe pierogi, kopytka, krokiety czy naleśniki rozwiązują codzienny problem "co na obiad?" tych, którzy nie mają czasu lub chęci sami gotować, a jednocześnie mają ochotę zjeść dobrze i ze smakiem.

Swojska Chata zajęła się dostarczaniem tradycyjnych obiadów do każdego domu, naszym zadaniem było dostarczyć dla nich nowoczesne opakowania, które podkreślają domowy charakter potraw. Realizując ten cel, postawiliśmy na minimalistyczny design i koncepcję wizualną opakowań, czerpiącą z tradycyjnych skojarzeń i będącej silnym trendem naturalności.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Projekt nowych opakowań


Marka Papa Luigi to propozycja dla fanów włoskiej kuchni i najpopularniejszego placka na świecie. Linia produktów obejmuje pizze w klasycznych smakach: capricciosa, 4 sery i wiele, wiele innych, które goszczą na stołach Polaków równie często, jak polskie przysmaki.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowych opakowań dla produktów tej marki. W projektach postawiliśmy na czerń, która kojarzy się z elegancją i profesjonalizmem, a także doskonale kontrastuje z kolorem samego produktu.

Na layoucie umieściliśmy symbole podkreślające główne atuty produktu – cienkie ciasto i wypiekanie go w piecu kamiennym, czyli tak, jak wypieka się pizze we Włoszech. Zadbaliśmy także o błyskawicznie skojarzenie produktu z włoską kuchnią, oraz o czytelną komunikację sposobu, w jaki przygotować produkt do spożycia.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Redesign etykiety


Saska to nowa rodzina wódek i likierów, która nawiązuje do czasów saskich, niespiesznego życia dworzan. Opakowania SASKIEJ, mimo że atrakcyjne, wymagały redesignu – i to właśnie zadanie powierzono nam.

Głównym założeniem było to, by dokonać uczytelnienia komunikacji na opakowaniu i wzmocnić przekaz każdego wariantu smakowego, lecz z zachowaniem mocnego DNA marki. Odświeżyliśmy zarówno design etykiety, jak i jego treść.

Mimo że zmiany z punktu widzenia konsumenta są kosmetyczne, udało się osiągnąć zamierzony efekt – dużo lepszą identyfikację marki Saska na sklepowej półce i wyróżnialność na tle konkurencji.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe