newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.



Tyskie Browary Książęce ma swoją kolekcję specjalności - Piwa Książęce, dla których zaprojektowaliśmy etykiety!

Na przestrzeni ostatnich lat rynek piwa dynamicznie się zmienia. Książęce to seria piw, która odpowiada na aktualne trendy panujące wśród konsumentów ceniących różnorodność.

Zadbaliśmy o to, aby łatwo je było odnaleźć na półkach sklepowych. Na etykietach wyeksponowaliśmy komunikaty, które w wyraźny sposób informują o najważniejszych cechach wszystkich smaków z kolekcji, co znacznie ułatwi piwoszom poznanie każdego z nich.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >


Baron Excellent we współpracy z naszymi kreatorami wprowadził na rynek nową linię produktów - Choco Cups. Nadziewane czekoladowe krążki są odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów względem składu produktów. W składzie Choco Cups nie ma oleju palmowego, ani tłuszczów trans.

Zadbaliśmy o to, aby wygląd tych przysmaków przyciągał wzrok konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Rebranding opakowań


Sieć sklepów Biedronka postawiła na odświeżenie wizerunku swojej marki własnej - Swojska Chata, pod którą oferuje tradycyjne dania "jak u mamy". Gotowe pierogi, kopytka, krokiety czy naleśniki rozwiązują codzienny problem "co na obiad?" tych, którzy nie mają czasu lub chęci sami gotować, a jednocześnie mają ochotę zjeść dobrze i ze smakiem.

Swojska Chata zajęła się dostarczaniem tradycyjnych obiadów do każdego domu, naszym zadaniem było dostarczyć dla nich nowoczesne opakowania, które podkreślają domowy charakter potraw. Realizując ten cel, postawiliśmy na minimalistyczny design i koncepcję wizualną opakowań, czerpiącą z tradycyjnych skojarzeń i będącej silnym trendem naturalności.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Projekt nowych opakowań


Marka Papa Luigi to propozycja dla fanów włoskiej kuchni i najpopularniejszego placka na świecie. Linia produktów obejmuje pizze w klasycznych smakach: capricciosa, 4 sery i wiele, wiele innych, które goszczą na stołach Polaków równie często, jak polskie przysmaki.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowych opakowań dla produktów tej marki. W projektach postawiliśmy na czerń, która kojarzy się z elegancją i profesjonalizmem, a także doskonale kontrastuje z kolorem samego produktu.

Na layoucie umieściliśmy symbole podkreślające główne atuty produktu – cienkie ciasto i wypiekanie go w piecu kamiennym, czyli tak, jak wypieka się pizze we Włoszech. Zadbaliśmy także o błyskawicznie skojarzenie produktu z włoską kuchnią, oraz o czytelną komunikację sposobu, w jaki przygotować produkt do spożycia.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Redesign etykiety


Saska to nowa rodzina wódek i likierów, która nawiązuje do czasów saskich, niespiesznego życia dworzan. Opakowania SASKIEJ, mimo że atrakcyjne, wymagały redesignu – i to właśnie zadanie powierzono nam.

Głównym założeniem było to, by dokonać uczytelnienia komunikacji na opakowaniu i wzmocnić przekaz każdego wariantu smakowego, lecz z zachowaniem mocnego DNA marki. Odświeżyliśmy zarówno design etykiety, jak i jego treść.

Mimo że zmiany z punktu widzenia konsumenta są kosmetyczne, udało się osiągnąć zamierzony efekt – dużo lepszą identyfikację marki Saska na sklepowej półce i wyróżnialność na tle konkurencji.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Projekt opakowań Sweet Velvet


Marka Zeelandia, lider rozwoju produktów cukierniczych, piekarskich i gastronomicznych, postanowiła stworzyć nową linię sosów do deserów pod marką Neverland. Przygotowaliśmy dla niej nie tylko nazwę, logotyp i identyfikację wizualną, lecz także szereg atrakcyjnych materiałów reklamowych.

Nazwa Sweet Velvet komunikuje dwie istotne cechy produktu – słodkość oraz aksamitną, jedwabistą konsystencję sosów.
Eleganckie, utrzymane w czarno-białej tonacji opakowania z dodatkiem kontrastowych barw i apetizerów opakowania, a także kolorowy katalog, wprowadzają nas w nieco baśniowy, przyjemny świat smaków dzieciństwa – lodów, gofrów, owocowych podwieczorków.

Etykiety są zaprojektowane tak, by były czytelne zarówno wtedy, gdy butle sosu stoją na blacie, jak i wtedy, gdy umieszczone są w dedykowanym dyspenserze. Umieszczone obok siebie tworzą wyróżnialną, czytelną plamę barwną, zachęcającą do skorzystania z produktu. Linia Sweet Velvet okazała się strzałem w dziesiątkę i zrewolucjonizowała rynek słodkich sosów.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe