newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.



To kolejny rozwojowy projekt dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania. W ramach ostatniej współpracy mieliśmy przyjemność tworzyć projekt strony internetowej Urban Mobility, będącej wizytówką dla organizacji biznesowych szukających informacji na temat innowacji w zakresie mobilności w przestrzeniach miejskich rozwijanej przez EIT – Europejski Instytut Technologii z siedzibą w Budapeszcie.

Mając na uwadze trendy panujące w tej branży wykonaliśmy layout strony bazujący na przejrzystym key-visualu. Naszym celem było przyciągnięcie odbiorcy warstwą wizualną i zatrzymanie go zaprezentowaną atrakcyjnie treścią strony. W nagłówku wykorzystaliśmy wideo pokazujące miejski ruch, rozwój i dynamikę związaną z mobilnością. Zadbaliśmy także o wyróżnienie haseł mających zachęcić firmy i organizacje publiczne do podjęcia współpracy inicjującej wprowadzanie pozytywnych zmian w mobilności miejskiej. Strona zaś ma stać się pierwszym miejscem kontaktu z innowatorami i przedsiębiorcami z całej Europy, chcącymi wspólnie rozwijać mobilność miejską. Instytut Logistyki i Magazynowania Sieci Badawczej Łukasiewicz chce dzięki temu realizować innowacyjne projekty w całej Polsce, w zakresie m.in. zrównoważonej logistyki miejskiej, infrastruktury, mobilności dla niepełnosprawnych czy elektromobilności.

Poza projektem strony internetowej (oraz prac programistycznych nad nią) przygotowaliśmy kreację postów w social mediach. Efekty naszej pacy poznacie tutaj.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

NEONAIL z odświeżoną serią witaminowych kosmetyków. Packaging Design dla NEONAIL


Nowy design opakowań, naturalne składniki występujące w kosmetykach do paznokci, znana marka NEONAIL. Tak w skrócie można opisać jedną z naszych najnowszych realizacji dla producenta lakierów hybrydowych dla kobiet. Wybrane produkty sukcesywnie pojawiają się w punktach sprzedaży producenta.

Tuż po znaczącej zmianie logotypu, firma NEONAIL zdecydowała się na rozszerzenie oferty kosmetyków pielęgnacyjnych i wprowadzenie spójnego wzornictwa opakowań dla produktów serii VITAMINS, PROTEIN oraz FIBER.

Minimalistyczne, nowe opakowania serii kosmetyków zyskały prosty, bardzo przejrzysty wygląd. W projekcie zastosowaliśmy białe buteleczki, które wyróżniają się na tle czarnych lakierów, ale i nawiązują charakterem do rodzaju kosmetyków VITAMNS, PROTEIN, FIBER oraz oliwka Cuticle Oil są kosmetykami pielęgnacyjnymi, nie pozostawiają śladów, szybko się wchłaniają.

Naszą inspiracją były naturalne składniki wyróżniające każdy z produktów. To właśnie je, w formie różowych piktogramów, umieściliśmy na tle nieskazitelnie białych opakowań ze srebrną/chromowaną nakrętką. Dla przykładu, Revital Base FIBER ma w sobie dużą liczbę pozytywnych dla płytki włókien nylonowych, a Cover Base PROTEIN dawkę protein. Witaminowa odżywka Cuticle Oil ma zaś w składzie m.in. 97% olejków z migdałów i owoców makadamia i ten produkt najbardziej dostosowaliśmy graficznie do naturalnego pochodzenia. Opakowanie produktu zostało podkreślone grafiką w kształcie jasnozielonego liścia. Wśród odświeżonych kosmetyków znalazł się też VITAMINS Nail Cleaner (czyli płyn do odtłuszczania paznokci z naturalnymi składnikami, np. retinolem, wapniem czy kompleksem witamin dla delikatnej płytki paznokcia).

Produkty sukcesywnie pojawiają się w sprzedaży a my przyglądamy się temu, jak konsumentki reagują na nowy look produktów. Pierwsze opinie są pozytywne – czekamy na więcej!



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Prymat zaskakuje połączeniem smaków! Etykiety musztard alkoholowych


To prawdziwa innowacja w tej kategorii produktów – musztardy z dodatkiem alkoholu! Cieszy nas nie tylko sam efekt realizacji, której byliśmy częścią, ale i wspaniałe połączenie smaków. .

Wiedząc, że rynek musztard jest obszerny, a konkurencja nie śpi, marka Prymat wprowadziła do oferty 3 nowe produkty, będące odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz ich ciekawość. To mocne potwierdzenie prężnego rozwoju marki i kreatywności w łączeniu smaków. W ramach współpracy stworzyliśmy projekty etykiet dla nowych musztard alkoholowych (z whiskey, z piwem i miodem oraz ze śliwowicą). Etykiety, spójne z wyglądem innych produktów marki Prymat, bazują na białym, wyróżniającym tle. Widocznie określiliśmy „smak” musztardy poprzez duże nazwy oraz zdjęcia składników bazowych lub spójnych elementów np. szklanki whisky czy kufla z piwem i miodem. W projektach uwzględniliśmy także ikonograficzną skalę ostrości z opisem (ŁAGODNA, OSTRA, BARDZO OSTRA).

To nasza kolejna realizacja dla marki Prymat. Cieszymy się, że nasz projekt przypadł do gustu, a efekty (w postaci produktu na sklepowej półce) widać w największych sieciach handlowych w kraju. Współpraca z marką Prymat opiera się bowiem na wzajemnym zrozumieniu oraz doświadczeniu obu stron. Trzymamy kciuki za wyniki sprzedażowe.






Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Odświeżenie logo i nowy projekt opakowania


Produkty FMCG powinny przyciągać wzrok opakowaniem – jeśli klient je zapamięta, podczas ponownych zakupów chętniej je wybierze. Dobrze więc, aby opakowanie było wyraziste i wywoływało efekt desire. Tak jak robią to nowe opakowania dla marki Nadir, należącej do firmy Pelny-Unimex, jednego z głównych producentów przypraw na rynku czeskim.

Naszym zadaniem było odświeżenie szaty graficznej opakowań oraz zliftingowanie logotypu przypraw czeskiej marki Nadir, dystrybuowanej tam przez właściciela – firmę Pekny-Unimex. Klient wymagał, aby dodać opakowaniom nowoczesności i świeżości. Równolegle mieliśmy też podkreślić smak przypraw w apetyczny i czytelny sposób, informując dodatkowo, że produkty marki Nadir kupić można w przystępnej cenie. Założenie było więc jasne – nowe opakowanie ma nadal plasować produkt w kategorii przypraw dla każdego, nie wzbudzając w klientach wrażenia, że produkt jest drogi.
   

Przed projektowaniem nowego opakowania, wzięliśmy pod uwagę więc wiedzę z zakresu psychologii konsumenta, który wybiera oczami. Mając doświadczenie w projektowaniu opakowań dla FMCG postawiliśmy na to, co Czesi lubią w kuchni najbardziej. Tam konsumenci wybierają proste, jednoznaczne i nieskomplikowane komunikaty – jeśli więc kupują przyprawę, chcą zobaczyć potrawę, do której mogą ową przyprawę dodać. Co wiadome od dawna, lubią też piwo i pyszne jedzenie. Dlatego postawiliśmy na wyróżnienie produktu poprzez zastosowanie przyciągającego zdjęcia przyprawy w asyście apetizerów i dań (np. świeżej czerwonej papryki w projekcie opakowania papryki słodkiej czy dania orientalnego do przyprawy chińskiej). Pozostaliśmy jednocześnie przy dotychczasowej kolorystyce opakowania, łączącej soczystą zieleń z bielą desek, na których postawione są naczynia z przyprawami lub potrawami. Całość dopełnia czytelna nazwa i branding – według zaleceń klienta – wyraźnie odróżniające przyprawy jednorodne od mieszanek.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Nasza wieloletnia współpraca z grupą PrimaVega polega głównie na projektowaniu opakowań produktów oraz kompleksowej obsłudze social mediów. Efektywnie budujemy wizerunek producenta sałat jako rzetelnego i innowacyjnego dostawcy tego typu produktów.

PrimaVega to producent i dystrybutor warzyw, który od 2012 roku dostarcza produkty do sklepów w całej Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji, pakowaniu i przechowywaniu m.in. sałat kruchych (lodowej), cykorii, selera naciowego, endywii, sałaty rzymskiej czy rukoli.
Obecny projekt rozpoczął się niedawno, jako odpowiedź na potrzebę zaprojektowania opakowań i wprowadzenia na rynek jednej z marek PlantLove (pisaliśmy już o tej współpracy), należącej do spółki Green Factory. Udana realizacja sprawiła, że klient przekazał nam opiekę nad wizerunkiem kolejnej marki PrimaVega na Facebooku. Poprzez atrakcyjne posty i budowanie coraz większego zasięgu profilu, docieramy z komunikacją do klientów mających tam konta.

W komunikacji zawieramy zarówno treści employer brandingowe, jak i inspiracje kulinarne z wykorzystaniem produktów naszego klienta. Profil obfituje m.in. w posty typu „food porn”, zachęcające do wykorzystywania zielonych sałat w swojej diecie.

Kolejnym zadaniem w ramach współpracy było zaprojektowanie opakowań dla dwóch produktów marki PrimaVega – roszponki i rukoli. Tak, jak wszystkie produkty potrzebują one mocnego wyróżnienia na sklepowej półce. Zastosowaliśmy więc bardzo widoczny eye-catcher, w postaci wyrazistej belki z nazwą produktu. Ponadto, w projekcie graficznym opakowania umieściliśmy zwracający uwagę liść rukoli i roszponki, a także dodaliśmy informację o ich zastosowaniu (do sałatek, kanapek, pizzy itd.). Pod logo producenta dodaliśmy chwytliwe hasło „Codzienna porcja zdrowia” podkreślające prozdrowotne walory produktu.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Dzięki naszym klientom rozszerzamy wiedzę z wielu dziedzin, także tych mocno specjalistycznych. W tym przypadku, dzięki marce Tofi Horses oferującej niemelasowane wysłodki buraczane, wiemy m.in. jak hodować i karmić konie.

Tofi Horses produkuje żywność dla koni, będącą produktem ubocznym procesu pozyskiwania cukru z buraków. Niemelasowane wysłodki buraczane są wysokoenergetyczną paszą (przypominającą suchy granulat), która według hodowców bardzo pozytywnie wpływa na kondycję konia i jego zdrowie.

Tofi Horses to marka własna konceernu Pfeifer & Langen (właściciela m.in. marki Diamant), w którego fabrykach pozyskuje się odpady z buraków cukrowych. W ramach współpracy z subbrandem Tofi Horses przygotowaliśmy strategię marki oraz opracowaliśmy materiały komunikacyjne.

Początkowo wdrożyliśmy nowy projekt logotypu oraz opakowań produktów. Zaproponowaliśmy w nich połączenie bieli i ciemnej zieleni, tak, aby podkreślić, że wysłodki są produktem wytwarzanym z naturalnych składników. Elegancki, subtelny projekt opakowań zawiera m.in. grafikę konia w galopie, przedstawiając wizualnie i sugerując tym samym, że wysokie parametry karmy wpływają pozytywnie na dobrą kondycję konia oraz wspierają budowę masy mięśniowej

W ramach współpracy byliśmy odpowiedzialni również za realizacje layoutów prasowych, a także eksperckich tekstów dotyczących żywienia koni na portalach informacyjnych i w prasie branżowej np. „Hodowca i Jeździec”. Opracowaliśmy także projekty materiałów graficznych, służących wsparciu obecności marki na rynku.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe