newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.



Opis podstawowy:
Marka Kucharek to nr 1 w Polsce w kategorii przypraw uniwersalnych. W portfolio marki znajdują się obok przyprawy uniwersalnej i jej wariantów smakowych , m.in. kostki rosołowe, zupy w proszku, przyprawy w płynie, sosy czy susze warzywne.

Zadanie Brand Design:
Redesign portfolio produktowego oraz lifting logotypu Kucharek

Projekt i realizacja:
Nawet najbardziej kultowe marki raz na jakiś czas potrzebują odświeżenia. Nie inaczej było z Kucharkiem, przyprawą uniwersalną nr 1 w Polsce. W związku z rosnącą świadomością konsumentów i ich chęcią podążania za trendami w sztuce kulinarnej , konieczne stało się wypracowanie nowego desingu opakowań tak, by wpisały się w ten nurt.

Nadrzędnym celem była zmiana myślenia konsumenta o marce i wyraźne zakomunikowanie benefitów, które są pożądane przez konsumentów.
Projektując opakowanie mieliśmy także na względzie to, by podkreślić przynależność tej przyprawy do tradycyjnej, polskiej kuchni i podbić hasło marki, iż Kucharek jest "Najlepszy do polskich dań".

Pierwszym krokiem w tym kierunku był delikatny lifting logotypu, a konkretniej - zmiana drugiego planu z żółtego na zielony. Ten z pozoru drobny zabieg ma ogromny wpływ na percepcję konsumenta. Drugim bardzo ważnym aspektem –była zmiana kolorów marki , z niebieskiego – na granatowo –zielony. Dzięki czemu marka kojarzy się jednocześnie bardziej jakościowo i naturalnie.

Nawiązanie do klimatu polskiej wsi i pola już na opakowaniu pomaga tworzyć określone asocjacje i budować naturalny wizerunek marki. By uwiarygodnić ten przekaz, w centralnej części opakowania umieściliśmy liść z listą benefitów - oświadczeniami jakościowymi i informacjami, czego nie ma w składzie. Zmianę przeszedł także brand hero marki, czyli postać Kucharka. Dopracowaliśmy jego ubiór oraz zadbaliśmy o bardziej otwartą pozę. Naszym celem było pokazanie szefa kuchni jako symbolu profesjonalizmu, a jednocześnie przystępnego i niedystansującego, który podkreśla wartości tożsame z benefitami produktu.

Nowy design produktu został wysoko oceniony i zyskał przychylny odbiór u konsumentów, tak na rynku polskim , jak i rynkach zagranicznych.

Po przyprawie uniwersalnej, przyszedł czas na nowy layout kostek rosołowych. Najważniejsze było to, by był spójny z layoutem przyprawy uniwersalnej, a zarazem czytelnie komunikował warianty smakowe. Postawiliśmy na czytelne piktogramy i użycie kolorystyki, która sprawia, że opakowanie jest przejrzyste. Wszystko po to, by świadomi konsumenci mogli szybciej i sprawniej dokonywać dobrych wyborów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >


Opis podstawowy:
Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności bezglutenowej.

Zadanie Brand Design:
Koncepcja oraz projekt opakowania chleba z pełnego ziarna dla Balviten.

Projekt i realizacja:
Chleb z pełnego ziarna to kolejny produkt marki Balviten, który trafił pod skrzydła naszych projektantów. Jako, że jest to produkt z kategorii premium, skierowany do świadomych konsumentów, którzy wysoko cenią jakość i skład żywności, zadbaliśmy o to, by layout produktu wyraźnie komunikował cechy, które wyróżniają go na sklepowej półce. Czytelne piktogramy oraz symbol ważnego certyfikatu wyraźnie informują odbiorcę, że chleb jest wegański, bez dodatku cukru, drożdży, mąki glutenu i laktozy. Warstwę informacyjną wspiera warstwa wizualna, głównie umieszczony w samym centrum smakowity apetizer na bazie zdjęcia z naszego studia foto. Przypominające strukturę ekologicznego papieru tło oraz reszta elementów designu wzmacniają przekaz o naturalności i premiumowości produktu, a jednocześnie pozostają spójne z opakowaniami innych produktów, wspólnie budując pozytywny i profesjonalny wizerunek marki Balviten.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Dobra Kaloria


Na rynku coraz bardziej widoczny jest trend spożywania mniejszej ilości mięsa. Prawie 60% Polaków deklaruje że je, bądź chce jeść mniej mięsa, co czyni ich tzw. flexitarianami. Jest to bezpośrednio powiązane z rosnącą świadomością żywieniową społeczeństwa i troską o środowisko naturalne oraz zwierzęta hodowlane.

Dobra Kaloria - nasz Klient postanowił wprowadzić na rynek roślinne burgery i klopsy w wersji conveniance rozszerzając tym samym swoje portfolio o produkty obiadowe. Produkty te smakują jak mięso, mimo że nie mają go w składzie, podobnie jak soi, konserwantów, barwników, glutaminianu i fosforanu. Dania te są w pełni roślinne, w dużej mierze ich skład opiera się o kiełki.

W oparciu o zdjęcia zrobione w naszym studio photo wspólnie z naszym klientem zaprojektowaliśmy layouty opakowań, które w wyraźny sposób komunikują atuty produktu i jego przynależność do półki ''clean label".



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Projekt etykiet


Tyskie Browary Książęce ma swoją kolekcję specjalności - Piwa Książęce, dla których zaprojektowaliśmy etykiety!

Na przestrzeni ostatnich lat rynek piwa dynamicznie się zmienia. Książęce to seria piw, która odpowiada na aktualne trendy panujące wśród konsumentów ceniących różnorodność.

Zadbaliśmy o to, aby łatwo je było odnaleźć na półkach sklepowych. Na etykietach wyeksponowaliśmy komunikaty, które w wyraźny sposób informują o najważniejszych cechach wszystkich smaków z kolekcji, co znacznie ułatwi piwoszom poznanie każdego z nich.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Rebranding opakowania


Nasz klient, producent płatków śniadaniowych NESTLE, postanowił odświeżyć opakowania swojej marki FRUTINA. Nowy design miał wpisywać się w wyodrębniony w insightach konsumenckich trend prozdrowotności oraz wyraźny zwrot w stronę natury.

Żeby zrealizować cel, postanowiliśmy sięgnąć do analogicznych cech samego produktu Frutina - a konkretnie do tego, że jest połączeniem chrupiących płatków z pełnego ziarna pszenicy oraz rodzynek i jabłek pochodzących z polskich sadów - i lepiej niż dotąd podkreślić je w komunikacji.

Nowy logotyp, podobnie jak przedtem, bazuje na symbolu kłosa, choć jest dużo lżejszy, prostszy i bardziej minimalistyczny. Pozostawiliśmy motyw łyżki, która jednoznacznie kojarzy się ze śniadaniem i płatkami, umieszczając ją jednak wraz ze smakowitym demo produktowym w samym centrum opakowania, otaczając najważniejszymi informacjami o składnikach i najważniejszych atrybutach produktu. Pozycjonowanie marki dopełnia stylizowane na teksturę tło.

W procesie rebrandingu udało się zrealizować wszystkie założone wcześniej cele. Odświeżone opakowanie jest nie tylko nowoczesne, lecz także na pierwszy rzut oka komunikuje to, że płatki Nestle FRUTINA są idealną propozycją dla wszystkich świadomych, zorientowanych na dobre samopoczucie konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Wedel Kids


Zadanie Brand Design:

Koncepcja, kreacja i projekt opakowań produktów z nowej linii Wedel Kids.

Projekt i realizacja:

Wedel - jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolady oraz innych słodyczy - zdecydował się poszerzyć grupę docelową o nowych odbiorców - dzieci. Z myślą o najmłodszych przygotowano nową linię produktów. Nowy brand Wedel Kids to batoniki OKI, Czekotubka oraz flagowy produkt Wedla, czyli Ptasie Mleczko. Smakołyki wytwarzane są wyłącznie ze specjalnie wyselekcjonowanych, naturalnych surowców, o dużej zawartości mleka i odżywczych ziaren. O tym, że słodycze Wedel Kids nie tylko smakują, lecz także dostarczają energii niezbędnej do prawidłowego rozwoju młodego organizmu, przypomina projekt opakowań, a konkretnie komunikat funkcjonalny całej linii - „porcja extra energii”.

Idealna przekąska, którą dziecko z chęcią wrzuci do plecaka i zje na szkolnej przerwie czy po treningu, musi być poręczna i projektowanie opakowań musi to uwzględniać. Batonik i Czekotubka o niewielkiej gramaturze idealnie pasują do małej dłoni, a Ptasie Mleczko z linii Kids jest podzielone na małe porcyjne flowpacki. Przygotowany przez nas projekt opakowań opiera się o postać beztroskiej, sympatycznej krówki na kolorowym, dynamicznym tle. Dzięki temu została osiągnięta silna indentyfikacja wizualna produktu, ułatwiająca dziecku odszukanie ulubionego batonika na sklepowej półce.

Najciekawszym produktem wydaje się być Czekotubka, a to dlatego, że dziecko może zjeść jej płynną, słodką zawartość na kilka sposobów – wyciskając ją bezpośrednio z tubki, mieszając z mlekiem, czy dekorując inny smakołyk, np. ciastko. Jest to dodatkowy bodziec działający na dziecięcą wyobraźnię i jego sympatię, dlatego projekt opakowania zawiera powyższe 3 pomysły wyeksponowane w formie czytelnych obrazków.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe