newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.



Na rynku coraz bardziej widoczny jest trend spożywania mniejszej ilości mięsa. Prawie 60% Polaków deklaruje że je, bądź chce jeść mniej mięsa, co czyni ich tzw. flexitarianami. Jest to bezpośrednio powiązane z rosnącą świadomością żywieniową społeczeństwa i troską o środowisko naturalne oraz zwierzęta hodowlane.

Dobra Kaloria - nasz Klient postanowił wprowadzić na rynek roślinne burgery i klopsy w wersji conveniance rozszerzając tym samym swoje portfolio o produkty obiadowe. Produkty te smakują jak mięso, mimo że nie mają go w składzie, podobnie jak soi, konserwantów, barwników, glutaminianu i fosforanu. Dania te są w pełni roślinne, w dużej mierze ich skład opiera się o kiełki.

W oparciu o zdjęcia zrobione w naszym studio photo wspólnie z naszym klientem zaprojektowaliśmy layouty opakowań, które w wyraźny sposób komunikują atuty produktu i jego przynależność do półki ''clean label".



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Projekt etykiet


Tyskie Browary Książęce ma swoją kolekcję specjalności - Piwa Książęce, dla których zaprojektowaliśmy etykiety!

Na przestrzeni ostatnich lat rynek piwa dynamicznie się zmienia. Książęce to seria piw, która odpowiada na aktualne trendy panujące wśród konsumentów ceniących różnorodność.

Zadbaliśmy o to, aby łatwo je było odnaleźć na półkach sklepowych. Na etykietach wyeksponowaliśmy komunikaty, które w wyraźny sposób informują o najważniejszych cechach wszystkich smaków z kolekcji, co znacznie ułatwi piwoszom poznanie każdego z nich.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Rebranding opakowania


Nasz klient, producent płatków śniadaniowych NESTLE, postanowił odświeżyć opakowania swojej marki FRUTINA. Nowy design miał wpisywać się w wyodrębniony w insightach konsumenckich trend prozdrowotności oraz wyraźny zwrot w stronę natury.

Żeby zrealizować cel, postanowiliśmy sięgnąć do analogicznych cech samego produktu Frutina - a konkretnie do tego, że jest połączeniem chrupiących płatków z pełnego ziarna pszenicy oraz rodzynek i jabłek pochodzących z polskich sadów - i lepiej niż dotąd podkreślić je w komunikacji.

Nowy logotyp, podobnie jak przedtem, bazuje na symbolu kłosa, choć jest dużo lżejszy, prostszy i bardziej minimalistyczny. Pozostawiliśmy motyw łyżki, która jednoznacznie kojarzy się ze śniadaniem i płatkami, umieszczając ją jednak wraz ze smakowitym demo produktowym w samym centrum opakowania, otaczając najważniejszymi informacjami o składnikach i najważniejszych atrybutach produktu. Pozycjonowanie marki dopełnia stylizowane na teksturę tło.

W procesie rebrandingu udało się zrealizować wszystkie założone wcześniej cele. Odświeżone opakowanie jest nie tylko nowoczesne, lecz także na pierwszy rzut oka komunikuje to, że płatki Nestle FRUTINA są idealną propozycją dla wszystkich świadomych, zorientowanych na dobre samopoczucie konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>

Wedel Kids


Zadanie Brand Design:

Koncepcja, kreacja i projekt opakowań produktów z nowej linii Wedel Kids.

Projekt i realizacja:

Wedel - jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolady oraz innych słodyczy - zdecydował się poszerzyć grupę docelową o nowych odbiorców - dzieci. Z myślą o najmłodszych przygotowano nową linię produktów. Nowy brand Wedel Kids to batoniki OKI, Czekotubka oraz flagowy produkt Wedla, czyli Ptasie Mleczko. Smakołyki wytwarzane są wyłącznie ze specjalnie wyselekcjonowanych, naturalnych surowców, o dużej zawartości mleka i odżywczych ziaren. O tym, że słodycze Wedel Kids nie tylko smakują, lecz także dostarczają energii niezbędnej do prawidłowego rozwoju młodego organizmu, przypomina projekt opakowań, a konkretnie komunikat funkcjonalny całej linii - „porcja extra energii”.

Idealna przekąska, którą dziecko z chęcią wrzuci do plecaka i zje na szkolnej przerwie czy po treningu, musi być poręczna i projektowanie opakowań musi to uwzględniać. Batonik i Czekotubka o niewielkiej gramaturze idealnie pasują do małej dłoni, a Ptasie Mleczko z linii Kids jest podzielone na małe porcyjne flowpacki. Przygotowany przez nas projekt opakowań opiera się o postać beztroskiej, sympatycznej krówki na kolorowym, dynamicznym tle. Dzięki temu została osiągnięta silna indentyfikacja wizualna produktu, ułatwiająca dziecku odszukanie ulubionego batonika na sklepowej półce.

Najciekawszym produktem wydaje się być Czekotubka, a to dlatego, że dziecko może zjeść jej płynną, słodką zawartość na kilka sposobów – wyciskając ją bezpośrednio z tubki, mieszając z mlekiem, czy dekorując inny smakołyk, np. ciastko. Jest to dodatkowy bodziec działający na dziecięcą wyobraźnię i jego sympatię, dlatego projekt opakowania zawiera powyższe 3 pomysły wyeksponowane w formie czytelnych obrazków.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Terravita to jeden z czołowych producentów wyrobów czekoladowych w Polsce. W odpowiedzi na trendy panujące na rynku słodyczy oraz niszę na półce czekolad gorzkich, firma zdecydowała się wprowadzić na rynek unikatowy produkt - czekolady gorzkie 70% w kilku wyjątkowych smakach - od klasycznej, przez wersje z dodatkiem owoców lub chrupiącego crunchy. 

To, co wyróżnia czekolady na tle konkurencji, jest wysoka zawartość kakao (70%), a jednocześnie niższa niż większość produktów w tej kategorii cena. To unikalne połączenie jakości i ceny jest największym atutem produktu, i to właśnie zdecydowaliśmy się podkreślić projektując identyfikację wizualną i opakowania nowej serii. Cała strategia komunikacji marki 70% miała na celu dotarcie do świadomych konsumentów, przykładających dużą wagę do tego, co jedzą i jak żyją, oraz podkreślenie przyjemności, jaką niesie ze sobą konsumpcja czekolady wysokiej jakości. 

Projekt graficzny opakowań utrzymany jest w ciemnej tonacji - czerń kojarzy się z jakością i elegancją. Kontrastujące z nią nasycone kolory - np. żółć czy czerwień - odpowiadają różnym smakom czekolad i umożliwiają ich szybką identyfikację na półce. Istotnym elementem projektu jest wyraźna informacja o 70% zawartości kakao, głównego wyznacznika wysokiej jakości produktu. W materiałach wspierających, podkreślono także dodatkowo właściwości prozdrowotne kakao (energia, poprawa nastroju, łagodzenie stresu..) oraz walory smakowe zastosowanych dodatków.




Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

monini


Zadanie Brand Design:

Projekt opakowania i wprowadzenie produktu il Mini na rynek.

Projekt i realizacja:

Projektowanie opakowań dla Monini wiązało się z decyzją marki, by poszerzyć portfolio produktowe o nowy brand - oliwę extra vergine dedykowaną dzieciom. Kreacja graficzna opakowania wymagała innego niż dotychczas podejścia do tematu, jakim jest identyfikacja wizualna i komunikat widoczny na opakowaniu. Powstały design nawiązuje do głównych cech produktu, który pochodzi z ekologicznych upraw, jest świetnej jakości i bezpieczny dla najmłodszych, a zarazem do potencjalnego odbiorcy, czyli dzieci. Postawiliśmy na kolorową, wesołą puszkę (która zdecydowanie odróżnia się na tle butelek oliwy), na której znalazły się wyraźne informacje na temat pochodzenia oliwy oraz jej składu (zawartość witaminy E) .

Postawiliśmy na kolorową, wesołą puszkę (która zdecydowanie odróżnia się na tle butelek oliwy), na której znalazły się wyraźne informacje na temat pochodzenia oliwy oraz jej składu (zawartość witaminy E).



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>
Soul & Mind Brand Design

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe