newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.

Nowy design opakowania Masła Premium z Warlubia



Tradycja w nowoczesnym wydaniu? Naturalnie! Masło z Warlubia Premium doskonale sprawdza się jako dodatek do wielu potraw – wzbogaca ich smak i nadaje niepowtarzalny zapach. Zawartość wielu witamin sprawia, że jest w pełni wartościowym uzupełnieniem codziennej diety.

Nasz projekt nowego wyglądu produktu nadał brandowi odświeżony wizerunek. Dzięki kolorystyce i znajdującym się na nim detalom opakowanie wskazuje na naturalne pochodzenie produktu, tym samym wpisując się w obecnie panujący trend naturalności. To nasz kolejny projekt opakowania produktu z branży FMCG.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >


Rice&MORE 90 sek. to oryginalne mixy naturalnych ziaren, ugotowane na parze i gotowe do spożycia, wprowadzone przez firmę Monini w odpowiedzi na rosnący trend zdrowego odżywiania. Naszym zadaniem było stworzenie całej strategii komunikacyjnej dla nowego produktu, będącego rozwinięciem innowacyjnej serii (patrz: Mintel).

Grupą docelową są osoby, które cenią zdrowe odżywianie, natomiast nie zawsze mają czas na przygotowanie pełnowartościowego posiłku. Z tego powodu stworzony przez nas claim brzmi: pyszne danie: RAZ,DWA!, czym wskazuje na największy atut produktów. Claim ten jest motywem przewodnim wielu z zaprojektowanych przez nas materiałów graficznych.

W projekcie zawarte są także motywy listków podkreślające naturalność produktu. Ogół elementów graficznych umieszczony jest na białym tle, kojarzy się z lekkością. Taki zabieg sprawia, że odczucia związane z opakowaniem konsument przekłada również na produkt.

Cennym wskaźnikiem były dla nas także wnioski z przeprowadzonych przez nas analiz, wskazujące na fakt, że najskuteczniejszymi narzędziami komunikacji marketingowej w tym przypadku będą te, które docierają do konsumenta metodami online. Z tego powodu nasze działania były w dużej mierze skoncentrowane na rich media, w tym także social media.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


W związku ze wprowadzeniem przez naszego Klienta, marki Pepco, nowej linii produktów szkolno-biurowych MySchool, stanęliśmy przed zadaniem stworzenia layoutu, który uzupełniałby przekaz zawarty w nazwie linii i równie mocno podkreślał ich przeznaczenia.

Całość layoutu przedstawiona została z uwzględnieniem potrzeb i zainteresowań grupy docelowej. Opakowania naszego projektu cechuje jasna i czytelna komunikacja benefitów produktów oraz kolorowe, nawiązujące do zawartości opakowania, przykuwające wzrok najmłodszych elementy kojarzone z radością, zabawą, kreatywną pracą.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Projekt opakowań nowej marki sprzętu AGD


CookMania to nowa marka premium dla sprzętu AGD wprowadzona na rynek europejski przez  firmę HENDI producenta profesjonalnego sprzętu dla sektora Ho-Re-Ca. Naszym zadaniem było opracowanie logotypu dla nowej marki, przygotowanie layoutu opakowań oraz profesjonalnych zdjęć produktowych.

W ramach współpracy zaprojektowaliśmy layout dla trzech produktów marki CookMania: wyciskarki wolnoobrotowej oraz dwóch pakowarek próżniowych. Skupiliśmy się na unikalnych cechach aby pokazać najważniejsze walory sprzedażowe produktu. Wykonaliśmy szereg aranżowanych zdjęć podkreślających wszystkie atuty sprzętu. Efektem naszej pracy są wysokiej jakości materiały graficzne, które skutecznie wspierają promocję nowej marki.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Koncepcja opakowań i logotyp marki BeVege


Idąc za trendem na zdrowe i świadome żywienie, nasz Klient postanowił wprowadzić do swojej oferty ciekawą alternatywę dla codziennej diety – bezmięsne dania i wędliny. Naszym zadaniem była kreacja koncepcji głównej linii opakowań dań wege oraz projekt logotypu.

Podchodząc do prac mieliśmy na względzie fakt, że oprócz mody na zdrową żywność, nadal pokutuje przekonanie, że bezmięsne potrawy nie są smaczne. Tworząc projekt opakowań musieliśmy poszukać rozwiązania, które zakomunikuje zarówno brak zawartości mięsa w składzie, jak i wyjątkowy smak produktów.

Na opakowania trafił komunikat – 0% mięsa, 100% smaku. Na ich froncie znalazły się też ważne informacje dotyczące składu i wartości, m.in. piktogramy o braku glutaminianu monosodowego oraz fosforanów dodanych w składzie. Nazwę marki – BeVege – umieściliśmy w towarzystwie zielonego liścia, który nawiązuje do naturalnego pochodzenia produktu. Jeśli chodzi o design opakowań, postawiliśmy na lekką stylistykę i stonowane kolory, oraz bardzo apetyczne zdjęcia, które skutecznie przyciągają wzrok konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Przedsiębiorstwo Anita jest jednym z wiodących w branży lodów i żywności mrożonej - w asortymencie firmy znajdują się produkty dla wszystkich, na każdą kieszeń i okazję, m.in. lody bezglutenowe, ekonomiczna marka Carat oraz marka premium Cafe Morani, dla której przygotowaliśmy nowy, odświeżony projekt graficzny opakowań.

Cafe Morani to lody wysokiej jakości – na tle innych produktów wyróżnia je duża zawartość pysznych dodatków. Portfolio marki obejmuje spektrum wyselekcjonowanych smaków na specjalne okazje - od wiśni, przez bakalie po adwokat. Bogactwo smaku jest mocno wyeksponowane już na opakowaniu lodów – komunikują je kolorowe, smakowite apetizery, pobudzające wyobraźnię potencjalnych nabywców.

Jako, że zakup produktów premium to czasem nie racjonalny efekt kalkulacji, lecz wybór podświadomy, podyktowany emocjami, nasz projekt etykiet lodów Cafe Morani jest wyważony, stonowany i przyjemny dla oka. Design opakowania bazuje na barwie złotej. Kojarzy się ona z najwyższym wyróżnieniem, a użyta na pudełku lodów, komunikuje wysoką jakość i bogactwo smaków. Ze złotem świetnie konweniuje czerń - kolor ponadczasowej elegancji, podkreślający premiowość produktów oraz ich unikalny charakter. Czarny obrys ma m.in. logotyp „Cafe Morani” oraz napisane eleganckim, stylowym fontem i wyeksponowane na tle smakowitych zdjęć napisy informujące o kompozycji smakowej.

Nowa szata graficzna lodów zyskała świeżość i klasę. Stylowy design opakowań pozycjonuje Cafe Morani jako pyszną i elegancką oprawę zarówno spotkań w gronie bliskich, jak i cennych chwil przyjemności tylko dla siebie.





Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe