newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Dobry produkt to często za mało…

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

… by przekonać Klienta co do
wartości Twojej marki

Soul & Mind Group Brand Design

brand
design

Tutaj nie ma miejsca na przypadek – w końcu design pełni często rolę jedynego sprzedawcy!

Dobry design to sztuka mnożona przez wiedzę  i doświadczenie. Czytelnie komunikuje wartości marki i tłumaczy dlaczego Klient ma wybrać właśnie ten a nie inny produkt.

Efektywny projekt graficzny opakowania pomaga nie tylko wyróżnić się na półce, ale również skutecznie zawalczyć o uwagę Klienta a finalnie przekonać go do dokonania zakupu. Tutaj nie ma miejsca na przypadek - w końcu opakowanie jest bardzo często jedynym "sprzedawcą"....

Zadzwoń, napisz! Spójrzmy wspólnie na design towarzyszący Twojej marce i uczyńmy go jeszcze efektywniejszym.



Zadanie Brand Design:

Koncepcja, kreacja i projekt opakowań produktów z nowej linii Wedel Kids.

Projekt i realizacja:

Wedel - jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolady oraz innych słodyczy - zdecydował się poszerzyć grupę docelową o nowych odbiorców - dzieci. Z myślą o najmłodszych przygotowano nową linię produktów. Nowy brand Wedel Kids to batoniki OKI, Czekotubka oraz flagowy produkt Wedla, czyli Ptasie Mleczko. Smakołyki wytwarzane są wyłącznie ze specjalnie wyselekcjonowanych, naturalnych surowców, o dużej zawartości mleka i odżywczych ziaren. O tym, że słodycze Wedel Kids nie tylko smakują, lecz także dostarczają energii niezbędnej do prawidłowego rozwoju młodego organizmu, przypomina projekt opakowań, a konkretnie komunikat funkcjonalny całej linii - „porcja extra energii”.

Idealna przekąska, którą dziecko z chęcią wrzuci do plecaka i zje na szkolnej przerwie czy po treningu, musi być poręczna i projektowanie opakowań musi to uwzględniać. Batonik i Czekotubka o niewielkiej gramaturze idealnie pasują do małej dłoni, a Ptasie Mleczko z linii Kids jest podzielone na małe porcyjne flowpacki. Przygotowany przez nas projekt opakowań opiera się o postać beztroskiej, sympatycznej krówki na kolorowym, dynamicznym tle. Dzięki temu została osiągnięta silna indentyfikacja wizualna produktu, ułatwiająca dziecku odszukanie ulubionego batonika na sklepowej półce.

Najciekawszym produktem wydaje się być Czekotubka, a to dlatego, że dziecko może zjeść jej płynną, słodką zawartość na kilka sposobów – wyciskając ją bezpośrednio z tubki, mieszając z mlekiem, czy dekorując inny smakołyk, np. ciastko. Jest to dodatkowy bodziec działający na dziecięcą wyobraźnię i jego sympatię, dlatego projekt opakowania zawiera powyższe 3 pomysły wyeksponowane w formie czytelnych obrazków.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >


Terravita to jeden z czołowych producentów wyrobów czekoladowych w Polsce. W odpowiedzi na trendy panujące na rynku słodyczy oraz niszę na półce czekolad gorzkich, firma zdecydowała się wprowadzić na rynek unikatowy produkt - czekolady gorzkie 70% w kilku wyjątkowych smakach - od klasycznej, przez wersje z dodatkiem owoców lub chrupiącego crunchy. 

To, co wyróżnia czekolady na tle konkurencji, jest wysoka zawartość kakao (70%), a jednocześnie niższa niż większość produktów w tej kategorii cena. To unikalne połączenie jakości i ceny jest największym atutem produktu, i to właśnie zdecydowaliśmy się podkreślić projektując identyfikację wizualną i opakowania nowej serii. Cała strategia komunikacji marki 70% miała na celu dotarcie do świadomych konsumentów, przykładających dużą wagę do tego, co jedzą i jak żyją, oraz podkreślenie przyjemności, jaką niesie ze sobą konsumpcja czekolady wysokiej jakości. 

Projekt graficzny opakowań utrzymany jest w ciemnej tonacji - czerń kojarzy się z jakością i elegancją. Kontrastujące z nią nasycone kolory - np. żółć czy czerwień - odpowiadają różnym smakom czekolad i umożliwiają ich szybką identyfikację na półce. Istotnym elementem projektu jest wyraźna informacja o 70% zawartości kakao, głównego wyznacznika wysokiej jakości produktu. W materiałach wspierających, podkreślono także dodatkowo właściwości prozdrowotne kakao (energia, poprawa nastroju, łagodzenie stresu..) oraz walory smakowe zastosowanych dodatków.




Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

monini


Zadanie Brand Design:

Projekt opakowania i wprowadzenie produktu il Mini na rynek.

Projekt i realizacja:

Projektowanie opakowań dla Monini wiązało się z decyzją marki, by poszerzyć portfolio produktowe o nowy brand - oliwę extra vergine dedykowaną dzieciom. Kreacja graficzna opakowania wymagała innego niż dotychczas podejścia do tematu, jakim jest identyfikacja wizualna i komunikat widoczny na opakowaniu. Powstały design nawiązuje do głównych cech produktu, który pochodzi z ekologicznych upraw, jest świetnej jakości i bezpieczny dla najmłodszych, a zarazem do potencjalnego odbiorcy, czyli dzieci. Postawiliśmy na kolorową, wesołą puszkę (która zdecydowanie odróżnia się na tle butelek oliwy), na której znalazły się wyraźne informacje na temat pochodzenia oliwy oraz jej składu (zawartość witaminy E) .

Postawiliśmy na kolorową, wesołą puszkę (która zdecydowanie odróżnia się na tle butelek oliwy), na której znalazły się wyraźne informacje na temat pochodzenia oliwy oraz jej składu (zawartość witaminy E).



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>
Soul & Mind Brand Design

Hellena


Zadanie Brand Design: 

Redesign opakowań dla marki Hellena.

Projekt i jego realizacja:

Dzisiejsi 30-, 40-i 50-latkowie znają smak i wygląd oranżady Hellena doskonale. Naszym zadaniem było odświeżyć ten kultowy brand i jego wizerunek, oraz stworzyć nowy projekt opakowania napoju, który podbije serca także młodszych odbiorców.

Projektowanie opakowania zakładało wykorzystanie klasycznych elementów etykiety oranżady – serpentyny, cukierki, kieliszek – ale umieściliśmy je nie na cieniowanym, jak dotąd, lecz na jednolitym, czerwonym tle. Fioletowy logotyp wyeksponowaliśmy na żółtym pasku przypominającym wydzierankę, dzięki czemu zachowana została charakterystyczna, kolorowa identyfikacja wizualna. Nowa kreacja graficzna trafiła na różne wersje opakowań oranżady, m.in. zupełnie nowe opakowanie impulsowe – lekką i modną puszkę o pojemności 0,25l, trafiającą w oczekiwania lubiących nowości i śledzących trendy nastolatków. Oranżada w puszce Hellena pojawiła się m.in. w programach TVN "Kuba Wojewódzki Show" i "You Can Dance"



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

mlekołaki


Zadanie Brand Design:

Projekt opakowań limitowanej edycji Mlekołaków od Lubelli.

Projekt i realizacja:

Marka Lubella zdecydowała się wprowadzić na rynek limitowaną edycję Mlekołaków - popularnych, głównie wśród młodych odbiorców, chrupków śniadaniowych. Zadaniem, jakie przed nami postawiono, była nowa, odświeżona identyfikacja wizualna i projekt opakowań.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>
Soul & Mind Group Brand Design - Lubella

malma


Zadanie Brand Design:

Kreacja graficza i nowy, odświeżony projekt opakowań makaronów.

Założenia i ich realizacja:

Ze względu na to, że brand MALMA jest drugą w kolejności marką makaronów rozpoznawaną przez Polaków, projektowanie opakowań produktów MALMA wymagało specjalnego potraktowania.

Przygotowując nowy projekt opakowań, chcieliśmy przede wszystkim, by nowa identyfikacja wizualna podkreślała przeznaczenie makaronów MALMA, czyli obecność w kuchni i na talerzach prawdziwych smakoszy włoskiej kuchni. W procesie kreacji graficznej szczególną wagę przyłożyliśmy również do odpowiedniego pozycjonowania produktu oraz podkreślenia faktu, że produkowany jest z Amber Durum - jednego z najlepszych gatunków pszenicy na świecie.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>
Soul & Mind Group Brand Design - Malma

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe