newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.


Opis podstawowy:
Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności bezglutenowej.

Zadanie Brand Design:
Koncepcja oraz projekt opakowania chleba z pełnego ziarna dla Balviten.

Projekt i realizacja:
Chleb z pełnego ziarna to kolejny produkt marki Balviten, który trafił pod skrzydła naszych projektantów. Jako, że jest to produkt z kategorii premium, skierowany do świadomych konsumentów, którzy wysoko cenią jakość i skład żywności, zadbaliśmy o to, by layout produktu wyraźnie komunikował cechy, które wyróżniają go na sklepowej półce. Czytelne piktogramy oraz symbol ważnego certyfikatu wyraźnie informują odbiorcę, że chleb jest wegański, bez dodatku cukru, drożdży, mąki glutenu i laktozy. Warstwę informacyjną wspiera warstwa wizualna, głównie umieszczony w samym centrum smakowity apetizer na bazie zdjęcia z naszego studia foto. Przypominające strukturę ekologicznego papieru tło oraz reszta elementów designu wzmacniają przekaz o naturalności i premiumowości produktu, a jednocześnie pozostają spójne z opakowaniami innych produktów, wspólnie budując pozytywny i profesjonalny wizerunek marki Balviten.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe