newsletter

Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności bezglutenowej.
Zadanie Brand Design:
Koncepcja oraz projekt opakowania chleba z pełnego ziarna dla Balviten.
Projekt i realizacja:
Chleb z pełnego ziarna to kolejny produkt marki Balviten, który trafił pod skrzydła naszych projektantów. Jako, że jest to produkt z kategorii premium, skierowany do świadomych konsumentów, którzy wysoko cenią jakość i skład żywności, zadbaliśmy o to, by layout produktu wyraźnie komunikował cechy, które wyróżniają go na sklepowej półce. Czytelne piktogramy oraz symbol ważnego certyfikatu wyraźnie informują odbiorcę, że chleb jest wegański, bez dodatku cukru, drożdży, mąki glutenu i laktozy. Warstwę informacyjną wspiera warstwa wizualna, głównie umieszczony w samym centrum smakowity apetizer na bazie zdjęcia z naszego studia foto. Przypominające strukturę ekologicznego papieru tło oraz reszta elementów designu wzmacniają przekaz o naturalności i premiumowości produktu, a jednocześnie pozostają spójne z opakowaniami innych produktów, wspólnie budując pozytywny i profesjonalny wizerunek marki Balviten.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki